Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäköhän mies oikeasti haluaisi isänpäivälahjaksi?

Vierailija
13.10.2009 |

Haluaisin antaa jotain, joak saa hänet oikeasti onnelliseksi. Onko miehiä paikalla tai mitä sinun miehesi toivoisi? Raha ei ongelma, muttei hinta mielestäni saa olla itsetarkoituskaan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkähieronnan&suuhoidon.. jää nähtäväksi saako.

Vierailija
2/18 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eikö jotain speciaalimpaa toivetta olisi?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla viikkojakin ilman ja vasta kun usean viikon jälkeen yritin "lämmitellä" miestä, niin suuttui mulle ja sanoi, ettei aina tarvitse haluat. Aina? Juu ei aina, mutta mieten olis vaikka pari kertaa vuodessa?

Taidan ostaa sille fleshlightin vai mikä se miehen paras ystävä nyt onkaan.

Tai mitä jos ottaisin söpön mies au-pairin meille vähän auttamaan kotitöissä. Miestä se voisi auttaa, kun ei tarvitse osallistua mihinkään kotitöihin ja minua taas ihan muussa =)

Speciaalimpaa seksiä.

Vierailija
4/18 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis mun päätöksen alkaa yrittää kolmatta. Ei saa.

Vierailija
5/18 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun anaalitappia ostamaan sitten. Olin kyllä itse ajatellut jotain ihan muuta, mutta kai se sitten on uskottava.

Ap

Vierailija
6/18 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... toivoisin, että rakas vaimoni lukisi tämän viestin.

Asiaan: Itse toivon hyviä nahkakäsineitä (vaihto-oikeudella, koska pitää olla just istuvat). Moni muukin mies tarvitsee. Belizia tai Belizio myy pk-seudulla. Mutta oikeasti odotan eniten kyllä sitä kun lapset tulee aamulla sänkyyn kortteineen.

Vierailija
7/18 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joitakin vuosia sitten. Silloin olin minimiäp-rahalla ja raha todella tiukassa. Olivat arvokkaat ja raaskin ne ostaa, kun halusin isänpäivänä muistaa kunnon lahjalla.

No samaisena päivänä meni korjaamaan isänsä kanssa jotain kaivojuttua ja sitä piti petroolilla lämmitellä. Käytti sitten työhanskoina niitä isänpäivänä saamiaan nahkakäsineitä ja uitti ne siinä petroolissa. Ei niitä voinut pestä ja se petrooli haisi niin voimakkaasti.

Kyllä loukkaannuin ja pahasti. Olisi voinut hiukan kunnioittaa sitä, että minä laitan omista tuloistani noin 20% niihin hanskoihin. En ole sen jälkeen sille hanskoja ostanut.

Tosin tuosta isänpäivästä... Toukokuussa kun oli äitienpäivä, niin ei muistanut asiaa mitenkään, ei kukkaa, ei korttia. Lahjaa en nyt odottanutkaan. En kuulemma ollut sanonut, että jotain pitäisi ostaa. Niin ja ei edes sanonut, että hyvää äitienpäivää.

Pitäiskö järjestää ja leipoa jotain vai unohtaa koko päivä. Lapset toki tekevät korttinsa.

... toivoisin, että rakas vaimoni lukisi tämän viestin. Asiaan: Itse toivon hyviä nahkakäsineitä (vaihto-oikeudella, koska pitää olla just istuvat). Moni muukin mies tarvitsee. Belizia tai Belizio myy pk-seudulla. Mutta oikeasti odotan eniten kyllä sitä kun lapset tulee aamulla sänkyyn kortteineen.

Vierailija
8/18 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Taidan ostaa sille fleshlightin vai mikä se miehen paras ystävä nyt onkaan."

Koira. Koira on miehen paras ystävä.

Vierailija
9/18 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No samaisena päivänä meni korjaamaan isänsä kanssa jotain kaivojuttua ja sitä piti petroolilla lämmitellä. Käytti sitten työhanskoina niitä isänpäivänä saamiaan nahkakäsineitä ja uitti ne siinä petroolissa. Ei niitä voinut pestä ja se petrooli haisi niin voimakkaasti. .

Tosin sillä on aina työhanskat kyllä erikseen, mutta ostipa kerran ittelleen kalliit gore-tex varsikengät. (onneks osti itse) ja laittoi ne sitten jumalauta meidän raksan anturanvalupäivänä jalkaan.... URPO!!!!! Ja sit ei edes putsannu sitä roiskunutta betonia tuoreeltaan pois. Pilalla! Pilalla kalliit kengät, vähänkö mä kilahdin... kun ei oo rahaa öysätä ihan mielin määrin.

Vierailija
10/18 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei miestä saa millään kauppaan, niin ostin sille sitten kesän alussa todella kiva paidan ja shortsit. Suunniteltiin leikkimäkin maalaamista ja meni nämä uudet vaatteet päällä katselemaan, että mitä vanhoja maaleja löytyy. Päätti siinä sitten sekoitella yhtä purkkia ja kas kummaa, kun se kansi aukesikin ja ne maalit sitten niiden uusien vaatteiden päällä.

Kysyin vain, että jos haluat vaihtaa vaatteet, niin tuonko sen "pyhäpuvun" seuraavaksi, vai mitä?

No samaisena päivänä meni korjaamaan isänsä kanssa jotain kaivojuttua ja sitä piti petroolilla lämmitellä. Käytti sitten työhanskoina niitä isänpäivänä saamiaan nahkakäsineitä ja uitti ne siinä petroolissa. Ei niitä voinut pestä ja se petrooli haisi niin voimakkaasti. .

Tosin sillä on aina työhanskat kyllä erikseen, mutta ostipa kerran ittelleen kalliit gore-tex varsikengät. (onneks osti itse) ja laittoi ne sitten jumalauta meidän raksan anturanvalupäivänä jalkaan.... URPO!!!!! Ja sit ei edes putsannu sitä roiskunutta betonia tuoreeltaan pois. Pilalla! Pilalla kalliit kengät, vähänkö mä kilahdin... kun ei oo rahaa öysätä ihan mielin määrin.

Vierailija
11/18 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa taas käymään saunassa ihan vaan vaikka vaan pari kertaa viikossa.

Aikoinaan saunominen lopetettu pienten lasten ja eukon vastustuksen takia.

Toinen minkä saattaisin haluta, haluaisin ottaa vapaata kotoa ja töistä ja olla vaan ihan rauhassa vaikka metsällä tai luonnossa koko päivän ilman kotiin tulo aikaa. Olenhan sentään jo aikuinen mies..ISÄ!

Vierailija
12/18 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en osta mitään kun en itsekään saa mitään äitienpäivänä.

Vierailija
13/18 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en osta mitään kun en itsekään saa mitään äitienpäivänä.

Vierailija
14/18 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olemme lasten kanssa yleensä ostaneet jotain sellaista mitä he ovat halunneet isälleen antaa. Hyvin usein on saanut sukkia, boxereita tms yleishyödyllistä. Ja tottakai kolmena kappaleena kun kaikki ovat halunneet valita isille sellaiset joista itsekin pitävät. Ensi vuonna saa iskä varmaan sitten neljät sukat kun kuopuskin on valitsemassa....

Vierailija
15/18 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei aikuisille lahjoja ostella. Äitien-ja isäinpäivä on lasten muistamista varten. Me aikuiset muistamme sitten omia vanhempiamme.

Vierailija
16/18 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi hanskat voisi tietty olla tarpeen. Tosin ei kovin eksoottiset.

Ap

Vierailija
17/18 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa taas käymään saunassa ihan vaan vaikka vaan pari kertaa viikossa. Aikoinaan saunominen lopetettu pienten lasten ja eukon vastustuksen takia. Toinen minkä saattaisin haluta, haluaisin ottaa vapaata kotoa ja töistä ja olla vaan ihan rauhassa vaikka metsällä tai luonnossa koko päivän ilman kotiin tulo aikaa. Olenhan sentään jo aikuinen mies..ISÄ!

Vierailija
18/18 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tämmöistä meillä!

Ei tämä minustakaan ole oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi