* ELOKUISTEN 07 tammikuu *
Tässä vanhat keskustelut: http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…
OIKEIN HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2009!! Kiitos keskusteluista!
Västis
Kommentit (25)
Västis: tosi mukavaa kuulla että teillä on noin hyvin alku lähtyny sujumaan ja että tykkää työstäsi!
Tänne ei mitään uutta...piti vaan tulla kattomaan oisko tullu uusia juttuja...Jooel on onneksi taas terveenä!
Meillä kävi meidän kummityttö (1v2kk) perheineen kylässä ja ovat Jooelin kanssa ihan saman kokoset, pikkuneiti ei vaan kävele vielä ja tää täystuho taas vetää sellasta tahtia että siinä ei kukaan pysy perässä...
Yöt menee tosi hienosti, viime yönä nukuttiin (tai Jooel nukku) sellaset 14h eilisten 2,5h päikkäreiden jälkeen...paljoko teidän elokuiset nukkuu päivän aikana? tuo kyllä tarttee unta ku kuluttaa niiiiin paljon!
Laihista pitäs TAAS alotaa ku sitä TAAS repsahti joulun aikaan ja ku noita kiloja on vaikka muille jakaa eikä ne näytä helpolla lähtevän ja ne vähäset mitkä saa pois niin tulevat yhtäkkiä takasi (niin ku nyt jouluna..)
Hyvää tulevaa viikkoa kaikille!
nani ja Jooel
Maalari itse täällä, eli päivä mennyt raksalla seiniä maalaillessa ja kirotessa ;) Työmaa siis etenee ja muutto häämöttää helmikuun lopussa. Pari juttua ois vielä, eli kaikki pinnat, keittiö, kodinhoitohuone, vessat, jne. jne. Noh, luottavaisin mielin vaan etiäpäin!
Laihis ois täälläkin tosiaan paikallaan, paino on syksyn aikana noussu entisestään, Luukaksen sairastelut ensin jumitti kotiin, ja sen jälkeen tuli laiskuus, eikä tietty tuo raksa tee tästä elosta yhtään helpompaa, tulee sitä ruokaa puputettua väsymykseen, ketuttukseen ja yksinäisyyteen.... Kävin tänään sentään pienellä lenkillä raksan jälkeen, pitkästä aikaa.
Päiväkotia harjoitellaan taas ens viikolla, on toi Luukas niin äidin poika, että! Keskiviikkona koetetaan poika sinne jättää, saa nähä miten käy. Esikko on ihan mielissään, vaikka paikan löytäminen ryhmästä tuottaa näköjään vähän vaikeuksia, vaikkei neiti mikään hiljainen ja ujo olekaan. Mutta jospa tämä tästä. Olen nyt työkkärikarenssissa seitsämän päivää, sitten alkaa työttömän elämä. Vaikka työkkärin täti oli sitä mieltä, etten mä niitten listoilla kauaa homehdu, on se kortti 3 kk voimassa, ei uskonut mua enää näkevänsä. Toivottavasti on oikeessa!!! Töitä työnsaamiseksi teen kuitenkin koko ajan.
Luukas on nyt ollut jo reilu kuukauden terveenä ja maidoton-viljaton dieetti näyttää auttavan. Onneksi. Ei oo kauhean kiva mennä uuteen työpaikkaan ja olla heti lapsen kanssa poissa... Meillä sanoja on muutama: loppu, lamppu, äiti, iti, mamma(maito), kakka, leipä, anna. L-alkuisista tippuu ällä pois, eli lamppu on amppu. Sieltä niitä pikkuhiljaa alkaa tiputella...Reppana on vaan niin säälittävä, ku välillä äiti ei ymmärrä hänen asiaansa, hermohan siinä menee! Huutaa vaan ääääää! ;) Ei vaan ehi puhuun ku pitää kiipee ja juosta ja touhuta. Tällä hetkellä ratkaistavana on syöttötuoliin kiipeäminen ja pois tuleminen. Poistuminen tuottaa ongelmia... Niitä ratkoessa!
Näin täällä! Nyt pitää lähtä laittaan pyykit kuivimaan ja suihkuun päivän päätteeksi ja huomenna kello soi 7, ja taas mennään! Voikaa hyvin! emma ja Luukas (kohta jo 1,5v! hui!)
En ole toviin viitsinyt kirjoitella, kun olisin vain paasannut yhdestä ja samasta: Jo 20 pv mua on oksettanut, huipannut ja olen ollut varma siitä, ettei tämä tyttö tarvitsekaan ehkäisyä enää hetkeen, mutta kaikki testit ovat näyttäneet joko puhdasta negaa tai miltei negaa haaluin haamuin. Unenkin näin heti alkuun, jossa vakuutuin olevani raskaana. Kun tänään, kp 38, testi ei vieläkään ilmoittanut mitään selvää, puhuin asiasta (vollotettuani ensin kotona epätietoista tilaani) Samulin neuvola-lääkärissä. Sain heti lähetteen verikokeisiin - ja piina päättyi: pertsana, naiset, meikkis on ihan suunnittelemattomasti aj yllättävästi raskaana!!!
Kyllähän meitsi neljättä ajatteli, mutta paaaaaljon tuonnempana. Nyt piti palata kokopäivätyöhön jne. Vaan uusiksi menee koko elämä suunnitelmineen! Mä olen räknäillyt päiviä ja tuntemuksiani enkä millään ymmärrä, miten tämä on voinut tapahtua, mutta ilmeisesti jokin superhypersiittiö on sissimäisesti sinnitellyt sisuksissani ikuisuuden odottaen sitä isompaa kaveria tulevaksi! :) Alussa aivan ollaan, joten saa nyt nähdä, miten tämä lysti jatkuu. Vaan tällaiset tunnelmat siis meillä päin.
Samuli oli reilut 12 kiloa painava punnus ja 83 senttiä pitkä pötkäle. EIkä taaskaan edes ulvahtanut, kun pistettiin. Täysi vastakohta isosiskolleen, jonka pistämisestä alkaen koko tk soi aina seuraavat puoli tuntia täyttä kiljua!
Jään tänne sulattelemaan tätä uutista.
Vitanova
Kävin taas kuikuilemassa niin eihän mitä!!??!?! Vitanova minkä teit :DD aivan ihanaa!! Oikein paljon onnea, enkeleitä ja tarrasukkia matkaan mukaan!! Et sitte ehtiny tuonne Neliapiloihin kuumepuolelle...jospa sitte törmättäis tuolla ootus-Neliapiloissa joskus...taitaa vaan haavetta olla tää mun juttu...Mutta eipä anneta sen nyt tässä painaa...Onnea kauheesti vielä!! Teillä Samuli onki jo iso poika! Meillä ei olla vielä rikottu kymmentä kiloa...
Jaksuja vaan Emmalle raksahommiin...meki saatiin aikaseksi tuossa pari viikoa sitte hierottua hirsikaupat....tarkotus ois heti ku kuvat saadaan niin laittaa luvat menemään ja sitte ku routa lähtee niin (siis josnyt se lupa koskaan saadaa ku ei niistä ah niin ihanista naapureista koskaan tiedä...) ei muuta ku perustuksia tekemään...hirsien ois tarkotus tulla sitte (siis jos lupa saadaan) toukokuun loppupuolella...Kiva ku ootte Luukaksen kanssa nyt terveenä olleet! Onnea muuten työnhakuun!
Leivottiin tuossa esikon kanssa pullaa, oli niillä läksynä...aika myöhäseen meni ku viimenen pitkosatsi oli uunissa sillä aikaa ku tissittelin Jooelin kans...meinasivat siis kärvähtää ku tyypillinen miehenalku tuo esikko on ku unohtu vessaan siks aikaa :o olen kyllä sanonu että ite saa maksaa sen peräpukamaleikkauksen minkä saa aikasekseen tuolla istumisella...pitäs varmaan netistä näyttää sille muutamia pukama kuvia jospa siitä ottas opikseen...mutta taitaa suvussa olla ku kattoo mun iskää ja veljiä :DD Menenpä siis pakastamaan pullat..
Hauskaa viikonloppua kaikille ja pysykäähän terveenä!
nani taasen....
Mukava lukea kokemuksia töiden ja päivähoidon aloituksista!! Jotenkin kamalasti pyörii jo täälläkin mielesä vaikka mitä todennäköisimmin en ole vielä puoleen toista vuoteen töihin menossakaan noita, satunnaisia keikkoja (joita silloin tällöin viikonloppuisin olen tehnyt) lukuunottamatta. Minulla kun ei ole vakituista paikkaa odottamassa niin kovasti tulee avoimia paikkoja katseltua. Toisaalta taas pieni (eikä niin kovin pieni..) vauvakuumeen siemen yrittää nostaa päätään..
Hui kello onkin jo nuin paljon täytyy mennä..!!!!!
pönttö-örvelö ja pojat -02, -03, -07