Se mummeli makaa TAAS mun sängyn alla!
Oli jo jonkun aikaa pois, mutta tuli taas eilen illalla. Miehen kanssa sitä ihmeteltiin, et miksi on siellä ja kuka se on.
Kommentit (83)
Alakerran mummon nukkumatila saattaa ulottua makuuhuoneeseenne.
Vieläkö asustaa siellä sängyn alla?
mitä jos hän on muslimi? ota Imaamiin yhteyttä!
Kyllähän se nytkin on tuolla sängyn alla ja itse surffailen tässä sängyllä.
ap
kysäset rohkeesti että mitä se siellä makoottaa! Pyydät vaikka menemään sohvalle köllimään, luulis että tulee ahtaanpaikankammo kun sängyn alla makaa..
nuku ainoastaan patjan kanssa.
mummo änkeäisi sinne patjan alle. Olis aika muhkuraiset yöunet.
millaiset vaatteet sillä on? Onko aina samat? Vai käykö se jossain vaihtamassa niitä?
Mun serkulla oli jotain vastaavanlaista sohvan alla ja hän sai sen "eliön" pois kun ruiskutti sohvan alle spray-dödöä!!! Pullo tyhjäksi ja johan tyyppi katosi! Kokeile!!!!!!!!
Miksi ja kuka se mielestäsi on, miten huomasit ja koska? Vastailet niin lyhyesti.
päällekkäin. otin vaan jalat pois. Sänky on silti ihan normi korkuinen, mutta ei ole alhaalla tilaa mummoille.
Kokeile sinäkin, voin taata, että sen jälkeen ei ole mummoista vaivaa, eikä tartte imuroida sieltä altakaan.
paras ketju ikinä! kiitos näistä illan piristyksistä...nyt meen nukkumaan ja suihkutan ensin varuiksin vähän dödöä sängyn alle, ettei mummo siirry tänne vierailemaan kun AP alkaa sahaamaan sängystä jalkoja pois :D
Niin loistavia ideoita on AP nyt saanut, että jos näillä ei Venäläinen mummo liukene paikalta, niin ei millään!!!!
tämä on totta, niin kuinkahan montaa naurattaisi/huvittaisi jos sängyn alta löytyisi vastaavaa. Minua ei ainakaan! Ota yhteyttä pappiin ja käske siunaamaan asunto. Jospa mummon sielu pääsisi jatkamaan matkaansa.
Selvennä nyt vähän, joku kummitus vai?:D
Luulen että se on sama, joka oli viimeksikin, mutta jotain erilaista hänessä kuitenkin on.
kuvaan. Kyykisty ja nappaa kuva sängyn alta. Saamem hiukan osviittaa. Jos sillä on beessit terveyskengät ja sammalenvihreä baskeri, niin voi olla yksi tuttuni.
kuvaan. Kyykisty ja nappaa kuva sängyn alta. Saamem hiukan osviittaa. Jos sillä on beessit terveyskengät ja sammalenvihreä baskeri, niin voi olla yksi tuttuni.
Mummeli ei siinä kuvassa näy.
tämä on totta, niin kuinkahan montaa naurattaisi/huvittaisi jos sängyn alta löytyisi vastaavaa. Minua ei ainakaan! Ota yhteyttä pappiin ja käske siunaamaan asunto. Jospa mummon sielu pääsisi jatkamaan matkaansa.