Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäiselle pojalle voi vielä laittaa sukkahousut?

Vierailija
12.10.2009 |

Päiväkotiin olisi niin helppo laittaa sukkahousut, siihen päälle voisi ulos mennessä laittaa paksumman sukan. Kalsarit on niin hankalat kun sukkia on sitten monet...

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratkeisi, jos puolipotkuhousuja löytyisi enemmän ja useammissa koissa. Nehän on niinkuin kalsarit, jossa on sukka mukana. Käyttäisin niitä, jos vain löytyisi jostain! Äitiyspakkauksessa oli parit ja kirpparilta oon löytänyt parit. Poika on nyt puolivuotias ja noi käy pieneksi, eikä mistään löydy enää uusia ja sopivia.

Vierailija
2/68 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkät sukkikset eivät mielestäni ole mitkään sisähousut ja housut sukkisten päällä tulee sisällä kuuma.

Ulos sukkiksia ei olla tarvittu. Sisähousujen päälle ulkohousut/haalari, paukkupakkasilla villapuku niin johan pysyy lämpimänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne on ehdottoman hyvät esim. talvella farkkujen alla jossain kaupoilla tms. Kun toppahousuissa tulis kuuma ja pelkillä farkuilla ei tarkene.

Pitkiä kalsareita meillä ei ole käytössä vielä ollenkaan, kun en itse tykkää niitä käyttää eikä meidän isommat tytöt tykkää eikä mieskään.

Pidän niitä aika epämiellyttävinä, lerputtavat aina jostain.

Mä oon ostanu H&M:ltä poikien tummansini- tai mustaraitaisia poikien sukkiksia. Meillä poika tykkää niistä kovasti.

Mun äiti tosin oli aivan järkyttynyt, kun kuuli, että käytän pojalla sukkiksia ;D

Vierailija
4/68 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rouva laittoi varmaan kahdeksatta kertaa sukkaa takaisin poikansa jalkaan. Mulle tulee muutamakin asia mieleen, mitä teen mielummin, kun laitan sukkia yhä uudestaan jalkaan...

Meidän vaippapylly on maailman suloisin poikasukkiksissaan!

Jos ei ole sukkiksia, on puolipotkarit.

Vierailija
5/68 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö sukkahousujen alle tarttis alushousutkin kun ovat niin karheat? pitkät kalsarit vaan jalkaan niin ei tartte tuplia vetäistä päälle...

Totta hemmetissä pitkien kalsareiden alle tulee pikkukalsarit vai pesetkö sinä niitä pitkiä kalsareita joka päivä???

Vierailija
6/68 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pojilla on ollut potkuhousuiän jälkeen käytössä kalsarit. Siinä päällä sukat ja kengissä villasukka/muu paksu sukka.

Sukkahousuja ei ole käytetty, enkä usko että enää tuollainen 4-vuotias niitä suostuis pukemaankaan, kun katsoo isoista veljistä mallia.

Vierailija
7/68 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan nähnyt poikaa sukkahousuissa, paitsi ne vauvojen terälliset potkupuvut tietysti.

Vierailija
8/68 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on jo kiusaamista.

en ole koskaan nähnyt poikaa sukkahousuissa, paitsi ne vauvojen terälliset potkupuvut tietysti.

Vierailija
9/68 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huvittavaa, että äitien mielestä

sukkikset ovat POJILLE epämukavat, mutta tytöille ilmeisesti eivät ole.

Ja ihanaa, että vanhemmat niputtavat lapsensa vauvaiästä saakka tällaisissakin asioissa sukupuolirooleihin. Relatkaa vähän, mammat! Voin vain kuvitella minkä värisiä tällaisten vanhempien lasten vaatteet ovat. Pojilla sallitaan seuraavat värit: harmaa, sininen ja musta ja vaatteissa saa olla kuvioina joko joku kulkuneuvo tai työkone, pääkallo, tai joku raju sarjakuvahahmo, kuten spiderman.

Kyllä minä ainakin olen tehnyt sellaisen kummallisen havainnon, että kengissäkin on huomattavasti miellyttävämmät oltavat, kun ei ole nilkoissa ylimääräisiä muhkuroita, joita väistämättä tulee kalsareista ja sukista. Mutta vanhempia kiinnostaakin usein enemmän imagoseikat ja omat luutuneet näkemyksensä, kuin lapsen viihtyvyys ja mukavuus.

Vierailija
10/68 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkiä kalsareita ja sukkia. Joidenkin naistenkin mielestä sukkahousut on inhottavat, miksei sitten poikien?

Jotenkin huvittavaa, että äitien mielestä

sukkikset ovat POJILLE epämukavat, mutta tytöille ilmeisesti eivät ole.

Ja ihanaa, että vanhemmat niputtavat lapsensa vauvaiästä saakka tällaisissakin asioissa sukupuolirooleihin. Relatkaa vähän, mammat! Voin vain kuvitella minkä värisiä tällaisten vanhempien lasten vaatteet ovat. Pojilla sallitaan seuraavat värit: harmaa, sininen ja musta ja vaatteissa saa olla kuvioina joko joku kulkuneuvo tai työkone, pääkallo, tai joku raju sarjakuvahahmo, kuten spiderman.

Kyllä minä ainakin olen tehnyt sellaisen kummallisen havainnon, että kengissäkin on huomattavasti miellyttävämmät oltavat, kun ei ole nilkoissa ylimääräisiä muhkuroita, joita väistämättä tulee kalsareista ja sukista. Mutta vanhempia kiinnostaakin usein enemmän imagoseikat ja omat luutuneet näkemyksensä, kuin lapsen viihtyvyys ja mukavuus.

Vierailija
11/68 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin perverssi, laita nyt pojalle sukkahousut, mut nolattiin tarhassa niiden takia ja sain ikuiset traumat! Mikä vittu teitä naisia vaivaa?!

Vierailija
12/68 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sekä tytöillä että pojilla ollut sukkiksia. Ja tästä te nyt varmasti kauhistutte: 6 v. poikani tosiaan käy BALETTITREENEISSÄ!

Vierailija
13/68 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut on naisten/tyttöjen juttu.

Vierailija
14/68 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojille myydään ihania poikien sukkiksia,henkkamaukalla ainakin ollut.

Vierailija
15/68 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan ees ajatellut, että lasten sukkikset on joten sukupuolisidonnaisia =D

Noh, meillä 4v. poika käyttää sukkahousuja, koska kalsarien lahkeet eivät pysy sukissa (pitäisi kai olla polvisukat mutta perhana, nekin taitaa olla tyttöjen juttu...).

Juuri viime viikolla käytiin ostamassa uudet sukkahousut, kun viimekeväiset olivat jo liian pienet. Voi pojan iloa, kun Hennesiltä löytyi Hämis-sukkahousut =)

Vierailija
16/68 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut on tyttöjen ja naisten vaate. Sama kuin pukisit pojallesi rintsikat.

Vierailija
17/68 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole käytetty pojalla kertaakaan sukkiksia. Itse kyllä käytän isännän pitkiä kalsareita... :)

Vierailija
18/68 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut on tyttöjen ja naisten vaate. Sama kuin pukisit pojallesi rintsikat.

vaateteollisuus ei ole tätä vielä tajunnut. Vai meinaako mammat pukea työille esim. Autot tai Hämis sukkahousut?

Vierailija
19/68 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaateteollisuus ei ole tätä vielä tajunnut. Vai meinaako mammat pukea työille esim. Autot tai Hämis sukkahousut?

poikia varten. Siis niitä sellaisia pikkuruisia pikkutyttöjen toppien tapaisia.

Vierailija
20/68 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika voi käyttää punaista haalaria tai keltaista paitaa.

OLETTE NAURETTAVIA!!hah hah. päivän naurut!