WOW! 5km juoksu nyt takana!
En olis ikinä uskonut silloin kun juoksuohjelman aloitin että OIKEASTI voisin joskus juosta tuon 5km, saatika että jaksaisin sen 10km.
Mutta nyt kun 5km on takana, eikä ollut edes vaikeaa, uskon myös siihen että jaksan 5 vkon päästä myös sen 10km...
Todellinen voittajafiilis on kyllä :)
Kommentit (7)
Oot juossu 9vkoa tuota 2min. juoksua?
siitä se lähtee. Juoksu oli niin mun juttu monta monta vuotta kunnes paha polvivamma pisti siihen stoppi. Nauti.
havaittavissa, mutta se ei oireile joka lenkillä eikä muutenkaan ihan pahasti, joten olen päättänyt jatkaa ja jos menee pahemmaks ni sit täytyy miettiä uudestaan.
Kengät kyl pitäis olla ihan hyvät, mutta olen ollut huomaavinani että astun ko. jalalla vähän sisäänpäin...
AP
Mä pääsin tänään ohjelman loppuun ja juoksin 10 km. Voittajafiilis!!! Tsemppiä seuraaviin viikkoihin!
Mä pääsin vkolle 8 asti, sit alko selkä reistaileen.
Kunto on edelleen hyvä, käyn lähes päivittäin pitkällä kävelyllä. Juosta tekisi kovasti mieli, mutta selkä aina kipeytyy. Joudun jättämään se välistä:/
Ajattelin hanka kävelysauvat, että ois tehokkaampaa. Ja ens viikolla uimaan...
Kengurumamma
Oliko vaikeaa vai menikö ihan helposti?
Itsellä tekis mieli mennä taas tänään jo uudestaan juoksemaan tuo 5km, mutta onneksi ei aikataulut anna myöden, se ei nimittäin varmaan olis ihan viisasta :D
Kauhea tsemppi vaan päällä, kun oikeesti alkaa tajuaan että mä siis TODELLA JUOKSIN SEN 5km!!
Sori, on vaan ihan pakko tuulettaa...
Kaikista ei ole juoksijoiksi.