En ymmärrä näitä hurskastelijoita;
Imatran kirkkoneuvoston varapuheenjohtaja on yksi niistä, joiden on vaikea niellä Aallon paluuta Imatralle. Hän kertoo valvoneensa öitä asian vuoksi.
Kyllä on pienet ympyrät, jos pitää valvoa yönsä jonkun toisen ihmisen sukupuolenvaihdoksen takia. Kannattaisi ehkä hakeutua itse hoitoon, ennenkuin pää menee lopullisesti sekaisin.
Kommentit (7)
Raamatussa kyllä kielletään miesten pukeutuminen naisten vaatteisiin.
"Älkäätten miehet käyttäkö mekkoa tahi pippeleitänne leikkeletten pimperoisiksi".
Ja kuitenkin Jeesuskin käytti mekkoa.
Eihän ihminen ole muuttunut yhtään tai hänen vakaumuksensa ja ammattitaitonsa.
Hra/rva Aallon teko on Raamatun oppien vastainen.
Hra Imatran kirkkoneuvoston varapuheenjohtaja tietää ettei kaikki tule koskaan hyväksymään Hra/rva Aaltoa.
Ehkäpä tämä tilanne stressaa?! Nykyaikana kun kaikki pitää sallia, myös kirkossa vaikka se olisi kristinuskon vastaista...jään innolla odottamaan miten hommat etenee kun olen mummo-iässä.
T. ei-kristitty
Hra/rva Aallon teko on Raamatun oppien vastainen.
Hra Imatran kirkkoneuvoston varapuheenjohtaja tietää ettei kaikki tule koskaan hyväksymään Hra/rva Aaltoa.Ehkäpä tämä tilanne stressaa?! Nykyaikana kun kaikki pitää sallia, myös kirkossa vaikka se olisi kristinuskon vastaista...jään innolla odottamaan miten hommat etenee kun olen mummo-iässä.
T. ei-kristitty
"Älkäätten miehet käyttäkö mekkoa tahi pippeleitänne leikkeletten pimperoisiksi".
kuin edellinen, en ole tiennyt että raamatussa tuollainen kielletään.
Ja voi luoja kun on hyvä huumorintaju, repesin niin totaalisesti edellisen "raamatun" lainaukselle :DDD
Kyse ei ole vaihdosleikkauksesta, vaan korjausleikkauksesta. Ja jos henkilö on koulunsa käynyt, niin mitä sitä enää katselemaan, onko killuttimet vai ei.
Raamatussa kyllä kielletään miesten pukeutuminen naisten vaatteisiin.