Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kansallisomaisuudesta luovutaan taas

Vierailija
09.10.2009 |

nyt menee ainakin Destia ja pari muuta valtion yhtiötä myyntiin. Kapitalismin riemuvoitto; kannattavat yritykset lobbareille ja rahat rikkaiden hyvinvoinnin turvaamiseen. Eikä kansalle jaeta edes töppäilyviinejä hyvitykseksi kaikista niistä idioottimaisuuksista, jota kansanedustuslaitos on tähän maahan suoltanut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko enää yhdelläkään päättäjällä alkeellisintakaan käsitystä siitä mitä "yhteinen hyvä" tarkoittaa?

Vierailija
2/5 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion omistamat yhtiöt vääristävät kilpailua.

Ja on myös veronmaksajien etu.

Perheemme yritys kilpailee samoista urakoista Destian kanssa ja heidän saamissa urakoissa on ollut usein sellainen hinta ettei niitä oikea yritys sillä hinnalla voisi tehdä. Mutta Destia voi, kun valtio pumppaa niihin rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/5 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitus koskisi Lapin Kultaa ja olin jo nousemassa barrikadeille boikotoimaan asiaa.

Niinhän se menee, että kohta valtio ei omista mitään. Posti/Itella on hyvä esimerkki siitä.

Ja mitä on tapahtunut postipalveluille? Konttoreita on enää kourallinen ja hinnat ovat pilvissä...

Vierailija
4/5 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on oikeita suojatyöpaikkoja.

Olen omassa työssäni tuottanut palveluja tuollaisille yityksille mm. lomasijasia vuokrannut sinne.

Eräässäkin tapauksessa työtä oli tehnyt 3 kokopäiväistä työntekijää eli viikossa 120 miestyötuntia. Minun 1 työntekijä teki nuo samat hommat 30h viikkotyötunnissa ja se oli väljästi mitoitettu. Työntekijäni valitteli ettei aika oikein kulu kun ei ole mitään tekemistä, mitenhän niillä kolmella kokopäiväisellä aika kului? Ja veronmaksajat ne kolmen palkat maksoivat.

Vierailija
5/5 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä oikein tiedä minkä takia valtion pitää omistaa tienrakennusfirma? Mikä järki siinä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme