Oletteko kertoneet ulkopuolisille, kumpaa sukupuolta vauvastanne on veikattu rakenneultrassa?
Menin mainitsemaan äidilleni, että meillä on kohta rakenneultra ja aiomme kysyä sukupuolta. Siitäkös äiti sai sellaisen hepulin, että hänelle on kai nyt pakko kertoa, mitä lääkäri sanoo.
Kielsin tulevaa mummoa kyllä jo tässä vaiheessa tekemästä yhtään mitään (kuten neulomasta tietynvärisiä vaatteita) sen veikkauksen perusteella. Saa nähdä, miten käy... :/
Kommentit (3)
Lapsen isovanhemmille en kerro, koska ovat sitä mieltä ettei ole mitään järkeä selvittää sukupuolta etukäteen. Ei ole muka mitään jännittävää enää sitten siinä kun vauva syntyy. Annan siis heidän pitää jännityksensä ja iloitsen hiljaa mielessäni (ja muutaman muun kanssa) tulevasta tyttövauvasta. :)
Meille on syntymässä ultran mukaan toinen poika. Itseäni on kovasti nyppinyt nämä "olen ihan varma että nyt se on tyttö", "näyttää ihan tyttövatsalle", "joko olet ostanut tytölle vaaleanpunaisia vaatteita" yms. kommentit.
Olen töksäyttänyt kaikille, että se on poika!
Itselleni olisi ollut ihan sama kumpi sieltä tulee, mutta olen kyllä oikein tyytyväinen toiseen poikaan.
Esikoisesta olin ihan varma, että on tyttö (ultrassa ei näkynyt sukupuoli) ja olin tosi hämmentynyt saadessanikin poikavauvan. No nyt olen oikeastaan salaa tyytyväinen pojasta, jääpähän perheen prinsessan paikka edelleen itselleni ja jos tulokas on edes murto-osan yhtä ihana kun isänsä ja isoveljensä, olen suorastaan lottovoittaja. Ja miksi ei olisi?
sukupuoli 100% varmasti, kyllä niinkin voi käydä.