Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osallistuuko exäsi lasten koulunkäyntiin (käy vanhempainilloissa, kevätjuhlissa yms.)?

Vierailija
08.10.2009 |

Mun tytön isä ei ole koskaan käynyt tytön kevätjuhlissa tai joulujuhlissa, vanhempainilloissa, ei tiedä open nimeä, koulun nimeä.. Olen ollut nyt 11 vuotta tytön yh, isä näkee tyttöä n. kerran kuukaudessa, asuu 50 km:n päässä. Nyt vasta havahduin koko juttuun. Onko ihan normaalia, ettei etä tiedä lapsensa koulusta mitään tai ole ikinä yhteydessä opettajaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikko-viiko- systeemillä menty jo kohta kaksi vuotta, lapsi nyt 8v:)

Vierailija
2/8 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on siis aikamoinen lauma aina juhlissa paikalla. ;) Exä muutenkin aktiivivanhempi koulun suunnalla.

Asumme tosin lähekkäin, mikä helpottaa asiaa - ja välit kaikin puolin ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tuo edes minulle kuuluu

Vierailija
4/8 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on erityislapsi, palavereissa, vanhempainilloissa ja juhlissa ei ole ollut varmaan 4 viimeiseen vuoteen lainkaan ja ennen tuota ehkä joka 10. palaveri oli sellainen että vaivautui paikalle. Olen myös yh, ihan tuon pareirumban takia ettei aina tartte toisen suostumusta odottaa ja kysellä.

MEilläkään ei tiedä open nimeä, luokkaa jne..

tapaa säännöllisesti silti lasta joka 2. vkonloppu ja 1 arki-illan vkossa.

Vierailija
5/8 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikansa koulukuvioista, eikä ole koskaan ollut vanhempainillassa tai kevätjuhlassa tmv. Opettajan nimeäkin salattiin puoli vuotta kuudennella, kun poika oli siirretty erityisluokalle ja äiti ei halunnut kertoa sitä miehelle. Mies soitteli joskus alaluokilla muutaman kerran opettajalle ja sitten äiti kielsi opettajaa juttelemasta miehelle mitään pojan asioita. Muuten tavataan säännöllisesti ja välit asialliset. Äiti vaan kokee ahdistusta kouluongelmista ja tietää olevansa isolta osalta syyllinen asioihin. Ja tätä pitää sitten salata lapsen isältä, kummaltakin mummulta jne.

Vierailija
6/8 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempain iltoihin ei osallistunut edes silloin kun oltiin yhdessä, yhden kerran osallistui. Ei tiedä edes lasten kavereiden nimiä, saati open.

Vierailija
7/8 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei näy vanhempainilloissa, ei näy vanhempainvarteissa, ei näy joulujuhlissa, ei tullut ysiluokkalaisten vanhemmille tarkoitettuun kutsuvierasjuhliin. Lapset on kahtena vkolpuna kuukaudesta isän luona, paitsi ja paitsi, pisin tapaamattomuus on ollut 4kk

Matkaa on alle 25km, autokin on!

Vierailija
8/8 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun asuimme samalla paikkakunnalla.

Saattaa ehkä tulla lakkiaisiin, mutta niihin on vielä aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan