Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pah, käsienpesu muka auttaa!

Vierailija
07.10.2009 |

Olen pessyt käsiä kohta 2.5kk joka käänteessä ja laittanut käsidesiä. Silti jo toinen flunssa jyllää kehossa. Tulis vielä kuumettakin, vois olla kotona.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pessyt käsiä kohta 2.5kk joka käänteessä ja laittanut käsidesiä. Silti jo toinen flunssa jyllää kehossa. Tulis vielä kuumettakin, vois olla kotona.

ovenkahvoihin, kauppakärryihin...

Ei siinä tartte muuta kuin työnnellä kärryjä ja siinä sivussa pyyhkäistä nenäänsä, silmäänsä, suutansa.

Itse välttelen noita (ja tietysti yskiviä ja pärskiviä ihmisiä+ruuhkia), ja on pysynyt flunssa pois jo yli vuoden.

Vierailija
2/6 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsidesiä en käytä, mutta pesen kädet aina ennen ruoan valmistusta tai nauttimista sekä tietysti, jos ne jossain likaantuvat esim.pihahommissa, ja vessakäynnin jälkeen.

Toiset saa tartunnan helpommin, sekin lienee tutkittu juttu.

Lapsia meillä on paljon, kolmessa eri koulussa, joten tulee niitä pöpöjä väkisin taloon, ja toki itse käyn kaupassa , kirjastossa jne.

Mieskin tuo oman osansa basillisaldosta.

Flunssan sairastan n. kerran vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo kolmas flunssa :-)

Vierailija
4/6 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt varsinkin sikainfluenssa-aikana raskaanaollessa olen ennemmin lähettänyt miehen kauppaan ja käsidesipullot löytyy käsilaukusta, autosta ja työpaikan työpöydältäni.

Käsidesiä laitan esim työpaikalta lähtiessäni heti autoon istuessani ennen kuin edes kosken rattiin. Konttorillamme on monta sataa ihmistä ja jokainen käyttää samaa hissiä ja samaa työajanseurantalaitetta päivittäin aamuin&illoin. Uskon että jollain on ihan 100% varmasti ollut sikainfluenssa ja näin toimien olen sen välttänyt.

ovenkahvoihin, kauppakärryihin...

Ei siinä tartte muuta kuin työnnellä kärryjä ja siinä sivussa pyyhkäistä nenäänsä, silmäänsä, suutansa.

Itse välttelen noita (ja tietysti yskiviä ja pärskiviä ihmisiä+ruuhkia), ja on pysynyt flunssa pois jo yli vuoden.

Vierailija
5/6 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pesee kädet oikeaoppisesti ja kuivaa todella hyvin. Käsidesin käyttö jatkuvasti ei hyödytä mitään vaan tuhoaa ne hyvät bakteerit. Sairaalaoloissa käsidesi on välttämätön, mutta jos kotona fanaattisesti kokoa ajan desinfioi käsiä niin haittaa sitä enemmän on kuin hyötyä.

Sitäpaitsi toisilla on vastustuskyky huonompi kuin toisilla, esim. siskoni saa kaikki mahdolliset flunssat, kun poika koulussa.

Vierailija
6/6 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin pesee käsiä automaationa, ei se tietenkään auta. Pointti on se, ettei likaisilla käsillä pyyhi nenää, suuta tai silmiä. Eniten auttaa se, että kiinnittää huomiota siihen, mihin koskee, ovatko kädet nyt likaiset jne ja putsaa liat aina tilaisuuden tullen.

Ihan varmasti auttaa, ellei sitten joudu jonkun aivastus- tai yskänpuuskan keskelle - mitä myöskin tapahtuu, koska ihmiset yskivät usein ihan miten sattuu, kaupoissakin suoraan toisten päälle esim.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi