huutis ja negatiivinen palaute
minkälaisessa tilanteessa annatte negatiivisen palautteen? oon ilmeisesti huono sitä antamaan, koska 3 vuoden käytön jälkeen oon joutunut ainoastaan 2 kertaa niin tekemään. molemmilla kerroilla olin ostaja ja myyjä myi tuotteen ohi huutokaupan. myyjänä oon nyt pienen ajan sisällä saanut muutaman negan, syynä ilmeisesti ihmisten eri käsitykset tavaroiden kunnosta. esim talvikengät (goretexit), joiden luokitukseksi laitoin tyydyttävä ja joissa mainitsin olevan likaa ja käytön jälkeä. sain kohteesta negan, koska niissä oli likaa ja nukkaa enemmän kuin tyydyttävän kuntoisissa?? ärsyttää, oon mielestäni ihan rehellinen myyjä ja ite sitä mieltä, että kun en uutta myy, ei ostajakaan voi olettaa uutta saavansa...
taidan siirtyä kirpparipuolelle myymään...
Kommentit (5)
Toivottavasti sulla on tuo viiden päivän maksuraja selvästi esillä kohteissasi..
Ja et laita kohteitasi loppumaan perjantaina.. Siinä katos voi mennä yli 5 päivää. Huutaja maksaa esim. laauntaina ja rahat on tiistaina tililläsi tai pahimmassa tapauksessa ne rahat onkin sun tililläsi vasta keskiviikkona.
useista kyselyistä huolimatta eikä edes selitystä, miksei ostaja lunasta.
Ostajana en ole koskaan antanut negatiivista, vaikken aina ole tyytyväinen ollutkaan, mutta tässä juuri tullaan siihen, että toisen hyvä on toisen tyydyttävä. Itse olen tosi tarkka ja myyjänä mieluummin aliluokitan tuotteeni kuin yliluokitan. Negatiivisia palautteita en ole sannut.
negaa. Joskus joku ei oo lunastanut / ei vastannut, mutta en jaksa antaa negaa, ei tuo huutis mulle ole niin elämän tärkeä ja isoin juttu. Tuotteen voi laittaa uudelleen myyntiin.
Onneksi en ole mitään lähettänyt ennen rahojen saamista.
Itsekään en ole TOISTAISEKSI saanut negaa, n. 3 v käyttänyt aika aktiivisesti, sitä ennen jotain myynyt. Odotan vaan koska se osuu kohdalle, kun aina löytyy niitä hulluja jotka jostain hernettä vetävät tai itse sotkevat koko jutun..... eli on vaan huonoa tuuria.
eikä yhtään negaa ole itsellä, neutraaleja muutama. Annan itse yleensä negan, jos joku ei lunasta huutoaan tai maksussa kestää ikuisuuden, eikä vastausta viestiin kuulu. Tai jos myyjä on myynyt jotain ihan muuta kuin on väittänyt (kerran "uudenveroisessa" haalarissa oli reikiä, jalkalenksut rikki ja huppu puuttui).
Hidastelusta yms. tulee nega ja yleensä annan positiivisen, jos ei ole mitään erityistä huomauttamista ja kaupat on edes ok. Noissa luokitteluissahan juuri saattaa tulla eroja, kun toisen tyydyttäväkuntoinen voi toiselle olla tosi hyvä ja nipolle ihan roskaa...
Annan surutta hupihuutajille negaa. Itse olen saanut kerran ns. kostonegan tämmöiseltä. Ei siis itse ollut koskaan sanonut meille sanaakaan, mutta päätti antaa negatiivisen palautteen, kun olimme antaneet hälle negatiivisen palautteen.
Muiden kanssa on tullut pettymyksiä kyllä, mutta asiat ollaan saatu sovittua. Pari kertaa posti on kyllä saanut aikaiseksi sydämen lisälyöntejä!