Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka törkeää olisi...?

Vierailija
06.10.2009 |

Lähinaapurustossa asuu kolmen lapsen perhe. Äiti on aivan nätti ja melko hoikka MUTTA hän ei osaa pukeutua ja hiuksetkin antaa harmaantua. Siis on varmaan lähempänä 40v, jos hieman näkisi vaivaa, meikkaisi, värjäisi harmaan piiloon ja pukeutuisi hieman uudempiin kuin kolmenkymmenen vuoden takaisiin vaatteisiin, niin saattaisi olla aivan kaunis. (On muuten työssäkäyvä äiti, ei kotiäiti, en ole kysynyt missä käy töissä.Korkokengät on joskus jalassa mutta ne muut vaatteet ei oikein sovi...)

Niin kysymykseni on, että asteella 1-10 kuinka törkeää olisi valita kaupasta hänelle sopiva hiusväri ja laittaa se huomaamatta postilaatikkoonsa?? Muutaman kerran on juteltu niitä näitä, arvaisiko se kuka sen on laittanut sinne...? Tuskin muistaa edes minua, on iso naapurusto...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tosin värjään hiuksiani;) niin ajattelisin että joku on vahingossa laittanut väärään postilaatikkoon hiusvärin.

Meillä tuttujen kesken toisinaan tapana tuoda ostoksia, tai jättää lainaan/palauttaa lainattuja tavaroita postilaatikkoon.

Esim. mummu on tehnyt hilloa, äiti ajaa päivällä kotimme ohi ja kun tietää ettei kukaan ole kotona jättää hillopurkin auton ikkunasta postilaatikkoon. Tai olen lainannut kaverilta juhlakengät, hän yllättäen tarvitsee ne illalla ---> tipautan ne työmatkan varrella postilaatikkoonsa koska emme edi nähdä koska eri aikaan töissä jne.

Uskoisin siis että esim. naapuri on vaikka siskoaan pyytänyt tuomaan hiusvärin kun itse ei ehdi hakea ja illalla pitää olla siisti eikä 3cm juurikasvu sovi siihen.

Vierailija
2/12 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et provoile, unohda saman tien koko juttu. Ei voi noin paljon jonkun muun ulkonäkö häiritä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulle tulisi väri postilaatikkoon niin en edes loukkaantuisi, olisin niin ihmeissäni.

Vierailija
4/12 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauska provo.

Vierailija
5/12 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:AP

Vierailija
6/12 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla muutamaan vuoteen nähty, joten hiusten harmaantumisesta en tiedä, mutta muuten pukeutuminen ja lapsiluku täsmää. Serkku on joskus kauan sitten saanut allergisen reaktion hiusväristä ja ei varmaan siksi koskaan värjää hiuksia, mutta aika järkky permanetti oli viimeksi nähdessä. Ja ne vaatteet... Varmaan yksi kamalimmista koskaan näkemistäni asukokonaisuuksista on hänellä ollut. Oli korkkarit, nilkkasukat jne.

Hiusväri postilaatikkoon olisi kelle tahansa tosi törkeää. Järjestä kimpassa kaverisi ja jonkun paikallisen kampaajan/kosmetologin kanssa joku naisten ilta ja kutsu ko. nainen mukaan.

Vierailija
7/12 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ap:n mielestä varmasti tosi vanha :DD Mutta kun tässä pari hetkeä kuluu, niin hän on itse samassa tilanteessa. Perintötekijöistä riippuen hiukset alkaa harmaantua aikaisin tai myöhemmin ja ne voi harmaantua kauniisti (kuten mun äidillä, joka oli ihan harmaa 44 v.), tai sitten vähän vähemmän kauniisti. Sehän kuuluu elämään, niinkuin uurteet ja rypytkin. Mutta tässä meidän kulttuurissahan kaikkien naisten pitäisi olla ikuisesti 24 vee.

Vierailija
8/12 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, törkeysasteikolla 1 - 10 tuo on noin 20 kuten joku aiemmin sanoi.

Vierailija
9/12 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio edelleenkään alkaa meikata tai värjäämään hiuksiani. Vaatevarastoani kyllä voisin uudistaa, olet oikeassa.

Jos postilaatikkooni ilmestyisi hiusväriputkilo, olisin joko tosi ihmeissäni tai sitten ottaisin törkeänä loukkauksena, mutta en kyllä sitä omaan päähäni lykkäisi.

Vierailija
10/12 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksavat stressata toisten meikkaamisista ja hiusväreistä. Ei, en aio jatkossakaan hassata rahojani kemikaaleihin. Ja luontokin kiittää...

Vierailija
11/12 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti olla että allerginen hiusvärille tai joku lestadiolainen ettei saa värjätä hiuksia..

mut ei minua nyt tällainen mietityttäisi.

itsehän se päättää ja varmaan on joka päivä nähnyt itsensä peilistä, että eiköhän ite tiijä mitä tekee pärställeen :)

Vierailija
12/12 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kyllä tuotakin että olisiko allerginen, mutta luulen että voisi olla kyse ihan tyylin puutteesta koska ei kukaan kai voi olla allerginen tyylikkäille vaatteille?

T:AP