Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten hoidatte kynsinauhojanne? Mistä löytää aika ja jaksaminen moiseen?

Vierailija
06.10.2009 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuukohan se kynsinauhan repeily kynnen kasvaessa siitä, että tökit niitä kynsinauhoja? Ei mulla repeile kynsinauhat. Ja kynsistä saan ihan luonnollisestikin todella pitkät (mutta ei nyt kotona touhutessa kannata pitää pitkiä kynsiä, ne olis vaan tiellä).

Ei. Koska ne saattavat helpostikin kasvaa aika kauan mukana, mutta jos kädet/jalat kuivuu, ja se iho on kuitenkin tosi ohutta siinä kynnen päällä, niin se saattaa revetä. Riippuu siis ihan siitä, että kuinka nopeesti kynnet kasvaa ja kuinka paljon ne nahat kasvaa. Ei siitä, että niitä nahkoja tökkisi.

Vierailija
2/10 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivittäin ja työntämällä kynsinauhat taakse, ettei repeile kynnen kasvun mukana.

Eipä siihen aikaa kauaa mene, jos vaikka ennen nukkumaan käymistä kädet rasvaa ja kynsnauhat nyt törkkii ohi mennen yhen silloin ja toisen tällöin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kynnet ja kynsinauhat muutenkin kunnossa.

Vierailija
4/10 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä pitäisi erityisesti hoitaa??

Mulla on kynnet ja kynsinauhat muutenkin kunnossa.

En minä vaan tiedä. Mullakin on kynnet ja kynsnauhat ihan kunnossa. Samalla tulee rasvattua kun naamankin, kun käsiin kuitenkin sitä rasvaa jää ja tylsyyksissäni välillä niitä nauhoja törkin.

Vierailija
5/10 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii vähintään liotuksen ja senkin jälkeen ovat aika tiukassa.

Vierailija
6/10 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten kynnen kasvaessa repeilee?

Vierailija
7/10 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten kynnen kasvaessa repeilee?

revetä, ei pakosti. Siis kasvaa siinä kynnen mukana ja sitten kun ei kasvakkaan mutta kynsi kasvaa niin saattavat revetä. Ei mullakaan sormista mutta varpaiden kynsinauhat helpommin.

Vierailija
8/10 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuukohan se kynsinauhan repeily kynnen kasvaessa siitä, että tökit niitä kynsinauhoja? Ei mulla repeile kynsinauhat. Ja kynsistä saan ihan luonnollisestikin todella pitkät (mutta ei nyt kotona touhutessa kannata pitää pitkiä kynsiä, ne olis vaan tiellä).

Vierailija
9/10 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla työntelen kynsinauhoja.

Jos tämä rutiini jää tekemättä muutamana päivänä kynsinauhat alkavat ratketa ja juuttua kiinni kynteen. On tuossa jonkin verran hommaa, mutta kun nauhat saa hyvään kuntoon ylläpito on kohtalaisen helppoa. Kiinnikasvaneet kynsinauhat vaativat sitten kovaa liotusta monta kertaa yms.

Vierailija
10/10 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kyllä pidän itsestäni hyvin huolta, mutta eipä ole tullut mieleenkään, että kynsinauhoja pitäisi jotenkin hoitaa!