Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Askartelu/käsityötaitoisia? Kysymys tekstiileihin kiinnitettävistä "kiiltävistä jutuista"

Vierailija
06.10.2009 |

Minun pitäisi saada jotain "timantinnäköisiä" juttuja lapseni tanssipaitaan. Niitä (erään ystäväni mukaan joka kuitenkin asuu ulkomailla) kuulemma saa ostaa -mahdollisesti askarteluliikkeistä- joita silitetään tekstiiliin ja sitten kestää pesunkin. Asun täällä perähikiällä ja olen yrittänyt nyt netistä löytää askartelukauppoja, mutta ihan mahdottomalta tuntuu kun en edes tiedä minkä nimisiä nämä ovat. Joten please auttakaa jos tiedätte; minkä nimisiä nämä jutut ovat ja olette niihin jossain kaupoissa törmänneet?

En siis kuitenkaan etsi paljetteja koska paitaa pitää myös pestä säännöllisesti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tiedä miksi niitä kutsutaan, mut löytyvät yleensä samasta paikasta kuin helmet yms.

Vierailija
2/4 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän nuo cloisonnet ovat? Näyttivät kyllä kauniilta. Mitenköhän ne kiinnitetään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän kuin sellasten "emaloitujen" korujen tapasia, helmiä, riipuksia sun muita? Kai ne voi vaatteeseen ommella tai sit tehdä koruja. En tiedä kestääkö pesua tosin, en usko.

...Mun täytyy aina pyytää miestä ottamaan Visa talteen ennenkuin mä menen noille sivuille... :D Fabric Shack on toinen ihana jos ompelusta tykkää... Ja Lapp-Elisa...

Vierailija
4/4 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silitettäviä timantteja. ei ollu kalliita.

hae sieltä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme