Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö Nt-ultrassa olla mukana ne verikoetulokset?

Vierailija
06.10.2009 |

Jotka on otettu viikolla 10? Kun eikös ne se perusteella laske sen riskin? ne tulokset lähetetään labrasta neuvolaan, niin pitääkö mulla olla joku lappu siellä ultrassa mukana vai näkeekö se lääkäri ne jostain koneelta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin HUS:n alueella se on Naistenklinikan joku yksikkö johon lähetetään ultrassa mitatut tulokset ja verikoevastaukset, ja ne laskee sen riskin ja siitä tulee sulle vastaus joko soitettuna tai kirjallisena.

Vierailija
2/7 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli tulokset menneet sähköisesti eteenpäin ja olivat siis valmiina. Saimme heti tietää onko riski vai ei, eli laskivat sen siinä samantien. Näin Lahdessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

verikokeen tulokset olivat menneet sähköisesti ultrahoitajan tietoon. Hoitaja laski itse onko riskiä vai ei.

Vierailija
4/7 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voidaan ultralla varmistaa minkä ikäinen sikiö on ja sen perusteella sitten verrata sitä niihin seerumiseulantuloksiin. Ei siinä mitään lappusia tai kuvia tarvi kuljetella jos ei erikseen pyydetä.

Vierailija
5/7 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi seerumiseulatutkimus automaattisesti?

Kävin nimittäin labrassa lähetteellä joka ekalla neuvolakäynnillä annettiin, ja kaikki tutkittiin mitä niissä oli. Nyt aloin miettimään että olikohan siinä varmasti tuo seerumiseula..? Th kyllä katsoi labratulokset kun kävin toka kerran neuvolassa, sen sanoi ettei veriryhmämääritys ole vielä tullut mutta ei muuta. Ultrassa olen jo käynyt, ja turvotusta onneksi oli ihan normaali määrä, 0,6 mm.

Vierailija
6/7 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 5 purtiloo verta otettiin, joten luulen että kaikki mahdolliset siinä oli.

Vierailija
7/7 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

downriskiä , jos kaikki ultra ja verikoe on ok?