Mä en aio syödä tänään.
En tiedä syönkö huomenna. Jos tulee ihan hirveän paska olo niin ihan jotain pientä sitten. En hitto syö ennenkuin 15 kiloa ylimääräistä on lähtenyt:( Näytän hiton hyvältä 20 kiloa hoikempana, siis normaalipainoisena. Jo 15 kiloakin hoikempana. Ärsyttää kun mulla on oikeasti ihan älyttömän hyvän mallinen kroppa, ei mikään ruikkuluikku, mutta ei näin liikakiloisena:( Puoli vuotta sitten sain 12 kiloa pois, mutta sitten taas lässähdin:(
Kommentit (6)
että kun olet tarpeeksi nälkäinen niin syöt entistä enemmän! Eikä syömättömyys auta oppimaan normaalia ruokailua joka ei nosta painoa....
Laihdutukseen neuvon kokeilemaan erilaisia ruokavalioita mikä sopii itselle ei sovi toiselle jne. Itselleni sopi vähähiilihydraattinen ruokavalio, kilot lähti nopeasti (yli15kg) ja nyt olen löytänyt oman syömisen mallin mitä voi syödä että paino pysyy normaalina (nyt bmi23)
Tsemppiä!
Kävin kuntosalilla 2-3 kertaa viikossa 2 vuoden ajan. Tästä lähes vuoden karppasin eli vähähiilihydraattisella. Koko aikana laihduin kokonaiset 2 kiloa. En syö älyttömästi kun lihon, vaan silloin kun ylipäätään syön. 1500 kaloria päivässä ylittyy harvoin. Ainut millä paino lähti putoamaan oli olla syömättä. Oli pakko alkaa taas syömään kun alettiin yrittämään vauvaa.
En pidä yhtään itsestäni näin tuhdimpana, näytän vanhemmalta ja tanttamaiselta, hoikempana on luultu jopa alle 18v, olen yli 30.. Ja kroppa on vaatteet päällä sellainen että olen itseeni lähes 100% tyytyväinen(siis ulkomuotoni osalta) vaikka olen useamman lapsenkin synnyttänyt. Tällaisena ei mikään näytä päälläni hyvältä, ei minkäänlaiset vaatteet. Ei huvita mennä minnekään kun en ole oma itseni tässä "läskipuvussa".
t. ap
sitten syödä niin vähän? Kroppa kokoajan säästöllä niin ei varmasti laihdu.
ei ainakaan mua laihduta, päinvastoin jos haluan massaa niin käyn salilla ja jos haluan ottaa muutaman kilon pois niin juoksen pitkiä lenkkejä enemmän.
syönyt vähintään normaalisti, eli kylläinen olo koko ajan, jopa ähky ja silti kaloreita 1500/päivä. Ja 14 kiloa tullut siinä ajassa:( Tiedän kyllä millä laihdun, lähes syömättä alussa ja sitten 500-800 kaloria päivässä, älytön mässy kerran viikossa ettei säästöliekkiä tule. Mässypäivän jälkeen aina hups, seuraavana aamuna jopa 2 kiloa kevyempi, vaikka ei ikinä uskois että mahdollista.
t. ap
sitten syödä niin vähän? Kroppa kokoajan säästöllä niin ei varmasti laihdu.
Kannattaisko ottaa vähän järki käteen ton painon kanssa?
Oliko 20 kiloa sitten syömättömiä päiviä? Vai ajattelitko jojoilla painon kanssa kauankin ennenkö tajuat ettei tollasella "laihduttamisella" muuta kuin kohta turvota uudestaan?
Kaikki mulle heti nyt -asenne takaa jojottelun.
Mieti mitä syöt väärin, miten liikuntaa parannat ja ajan kanssa tulee tulokset. Jos et olisi alunperin nälkiinnättynyt itseäsi niin ehkä olisit tavoitepainossasi etkä olisi lihonut?
TAI sitten se 20 kiloa vähempi painoa ei vaan ole normaalipaino sulle.
Tekeekö sinusta paino (20 tai 10 kiloa ylimäärästä) ihmisen kauniiksi kauniiksi?