Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten paljon sun pitäis voittaa lotossa että saisit sen mistä haaveilet?

Vierailija
03.10.2009 |

Mulle "riittäis" 500tuhatta euroa..Oma asunto,auto ja omat ja vanhempien velat maksaisin pois..

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot velat siitä toteutuneesta unelmasta jo olemassa ja velkaisia sukulaisia liuta.

Vierailija
2/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurinpiirtein kaikkeen mistä haaveilen; talon laajennukseen sekä ammattilaisen tekemiin pihatöihin, autolainan pois maksamiseen ja purjeveneeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen neljännestä lapsesta.

Vierailija
4/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisi lainat pois, vaihaisi isompaan kämppään. Voisi käydä perheen kanssa etelässä ja loput pantaisiin säästöön.

Vierailija
5/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja velaton mutta haluaisin turvata eläkeiän menot. Näillä tuloilla, 10 v kotona lasten kanssa ja nyt työtön, ei taida juuri eläkettä kertyä.

Vierailija
6/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuokralla asuva 2 lapsen onnellinen äiti ja ihanan miehen vaimo.

Vierailija
7/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi lainat maksettua ja pystyisi oleen lasten kanssa pidempään kotona ilman pennin venytystä. Jonkun matkankin saisi tehtyä.

Vierailija
8/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin asunnon kuntoon

Vierailija
9/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä sais asuntolainan maksettua pois. Tietty jos enemmän voittais niin vois autot vaihtaa tuliteriin.

Vierailija
10/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siihen unelmaan tarvittu senttiäkään rahaa: Ihana mies, ihanat lapset!

Vierailija
11/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sellainen 5-10 miljoonaa euroa riittäisi. Näin joskus laskeskelin. Miljoonakin olisi ihan kiva.

t. suuruudenhullu

Vierailija
12/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kolme sataa tuhatta riittäisi

Vierailija
13/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitäs aiot tehdä voittorahoilla, jos joskus napsahtaa kohdalle. Sitten hän sanoo, no maksan asuntolainan pois, ai niin, eihän meillä ole enää asuntolainaa. Toinen juttu, että voisi vaikka lyhentää työaikaa, heh, teemme molemmat osa-aikatöitä jo nyt.

Eli ei toisi lisäonnea meidän perheeseen.

Vierailija
14/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen haaveillut siitä ihan aina. Joka kerta kun käyn Nykissä, aina leikin ajatuksella tosta ovesta menisin sisään ja siellä olis mun asunto.

Toiset haaveilee mökistä, mä en ole ikinä ollut mökki-ihminen.

Suunnitelmassa on siis voittaa lotossa n 5 miljoonaa, sillä saa ihan kunnon kokoisen asunnon + kalusteet ja monen monta lentolippua.

Finnair lähtee 14.20, saapuu n klo 18 Nykkiin, siitä passintarkastukseen ja "mökille" ja sitten sunnuntaina lounaan jälkeen kentälle, kone on Helsingissä 08 - 09 aikaan ja siitä sitten töihin.

Töitä en ihan heti lopettais.

Mutta olen oikein onnellinen ilman sitä "mökkiäni".

Vierailija
15/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saisin lapsen. Tosin takeita ei siitäkään ole.

Vierailija
16/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen haaveillut siitä ihan aina. Joka kerta kun käyn Nykissä, aina leikin ajatuksella tosta ovesta menisin sisään ja siellä olis mun asunto. Toiset haaveilee mökistä, mä en ole ikinä ollut mökki-ihminen. Suunnitelmassa on siis voittaa lotossa n 5 miljoonaa, sillä saa ihan kunnon kokoisen asunnon + kalusteet ja monen monta lentolippua. Finnair lähtee 14.20, saapuu n klo 18 Nykkiin, siitä passintarkastukseen ja "mökille" ja sitten sunnuntaina lounaan jälkeen kentälle, kone on Helsingissä 08 - 09 aikaan ja siitä sitten töihin. Töitä en ihan heti lopettais. Mutta olen oikein onnellinen ilman sitä "mökkiäni".

Vierailija
17/20 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtisin uuteen elämään lasten kanssa. Riittäisi asuntoon!

Vierailija
18/20 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

velattomia. Siihen vaikka 300k€ lisää niin saisimme vielä suuren unelmammekin täytettyä... Jos voittaiin miljoonan niin siitä antaisin 100k€ kullekin lapselle (4) asunnon maksuun.

Vierailija
19/20 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittäisi, saisi maksettua asunnon velan pois nopeammin ja voisi remontoida kaiken mitä haluaisin, ostaa uusia huonekaluja jne kaikkea. Olisi se hienoa :) En kyllä lottoa... xD

Vierailija
20/20 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisin siis perustettua sosiaalisen yrityksin yms.

Mutta 200000 jo riittäisi nostamaan pään pinnalle tästä suosta jossa nyt rämmimme...