Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cerazette ja hiustenlähtö

Vierailija
03.10.2009 |

Minulla on hyvin ohut hiuslaatu, siis vielä normaalia ohutta suomalaista hiusta selvästi hennompi! Käytän vain kampaamotuotteita ja hiuspohjaa elvyttäviä oljyjä jotta saan hiukset pysymään kunnossa. Hiukset ovat minulle erittäin tärkeät! Olen syönyt Cerazetteja nyt 3kk ja hiuksia on alkanut lähtemään viime aikoina ihan hirveästi. Voiko johtua hormooneista? Olen kauhuissani! Pitäisikö vaihtaa? Muilla vastaavaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama juttu tääläkin,hiustenlähtö cerazeten kanssa oli järkyttävää.rauhoittui tosin jo parin päivän päästä kun lopetin pillerit. Lääkäri ei uskonut vaan määräsi kilpirauhas kokeisiin--eikä niissä mitään näkynyt.syy oli selkeästi pillereissä.

Vierailija
2/4 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä sanoa, että vaikka nyt vasta aloitin pillerit, olen synnyttänyt yli 5v sitten joten ei voi johtua siitäkään.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

cerazetten pakkausselosteessakin kerrotaan, että se saattaa aiheuttaa hiustenlähtöä. Minä lopetin sen käytön juuri siitä syystä.

Sama riski on kuitenkin olemassa kaikissa hormoniehkäisyissä. Itse vaihdoin hormonikierukkaan, eikä hiustenlähtö ole enää jatkunut - mutta sekin voi sitä aiheuttaa.

Vierailija
4/4 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveinä tukkoina lähti hiuksia enemmän ja enemmän vaan! Mutta hyvä puoli oli se että jo muutama viikko sen jälkeen kun lopetin ne niin hiusten lähtökin loppui.

Vaihda ihmeessä pillereitä ap!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi