Saat anteeksi, Nino. Taidat sittenkin olla kunnon mies.
BB-Nino nöyränä: Pyydän anteeksi läheisiltäni!
02.10.2009 20:44
Tiistaina BB-talosta sääntörikkomuksen vuoksi poistettu Nino myöntää ohjelman videohaastattelussa, ettei ole ylpeä tavasta, jolla hänet jouduttiin poistamaan talosta.
- Poistaminen oli oikea päätös. Ei sitä voi tehdä kaikkea, vaikka onkin vähän huppelissa, Nino toteaa haastattelussa.
Nino poistettiin BB-talosta sen jälkeen, kun hän oli ahdistellut Sampoa edellisenä yönä. Hän oli pistänyt kätensä Sampon housuihin, vaikka ei ollut saanut lähentelyilleen aiemmin vastakaikua.
Nino pahoittelee omaa käytöstään talossa, erityisesti ruma kielenkäyttö ja sanomiset saivat miehen myöhemmin katumapäälle.
- Haluan pyytää anteeksi mun läheisiltä, jos olen nimiä maininnut tai jotain. En ole todella tarkoittanut kenellekään pahaa, olen ollut ajattelematon.
Nino myöntää haastattelussa, että hänellä oli vahvoja tunteita Sampoa kohtaan.
- En ole ikinä kokenut sellaista. Välillämme oli kiintymystä, Sampoa oli helppo lähestyä. En yleensä ole sellainen, että tarrautuisin keneenkään. Tunteitten myrsky siitä tuli, helsinkiläinen tunnustaa.
Tulevaisuus on Ninolle tällä hetkellä täysin avoinna. Työtarjoukset ovat Ninon mukaan enemmän kuin tervetulleita.
- Jos tätä kautta vaikka saisi jotain juontojuttuja. Omia töitä ei tarvitse varmaan vähään aikaan tehdä. Annetaan pölyn laskeutua, Nino pohtii
Kommentit (2)
Ehkä se etsii edelleen identiteettiään.
perushomo vaan jonkin sortin syndrooman omaava erikoistapaus. Mukava kundi, mutta melko rasittava.