Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mä meen konkurssiin...

02.10.2009 |

Kääk! Hain tänään inssiä varten Clomit ja Puregonit apteekista, ja meinasin ihan tukehtua kassalla kun tajusin mitä nämä lääkkeet maksaa! Voe ristus,meen konkurssiin alta aikayksikön. Ja tässä oli vain puolet reseptistä, eli yhteen kiertoon.. Sitä paitti vasta kotona tajusin, että noihin Puregoneihin pitää olla joku "kynä" (eipä tullu apteekissä tätillä mieleen sanoa..)

*murr..kiukuttaa..*

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google kertomana. Itseäkin alkoi kiinnostaa, kun on eka resepti kourassa. Tuon vielä maksaa, kun riittää useampaan kiertoon. Toivon kovasti että itselle riittäisi clomihoito, muuten on konkurssi tai luovuttaminen edessä.

Vierailija
2/8 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän eka Mussukka tuli maksamaan n. 5000e ja nyt kun toista yritetään niin takana on yksi epäonnistunut hoito (yhteensä n. 3000e) ja edesäs ties kuinka monta ennen onnistumista..

Mutta siis lääkkeet maksaa n. 500-800euroa ekaan ivf-hoitoon ja siis lääkekatto on tuon 672e/vuosi mutta esim. Luget ei kuulu sen piiriin, joten siksi lääkkeiden vuosihinta kohoaa meillä ainakin melkein 800euroon vuosi.

Maksan vaikka 200 000euroa kunhan vaan saan toisenkin lapsen. Viis mä haluaisin, neljä pitäis vielä "tehdä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko vähän valaista millaiseen summaan pitää varautua? Olen menossa meinaan hakemaan lääkkeitä tälläviikolla..

4/8 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tietysti vähän, et mitä kaikkia tarvit (pitkä vai lyhyt kaava jne), mut mulla meni ekaan IVF (pitkä kaava) varten tarvittaviin lääkkeisiin joku 800 €. Kattohan tulee vastaan n. 670 €/v, jonka jälkeen maksetaan vain 1,50 €/lääke. Mut Kela toki käsittelee ensin asian ja rahat tulee takasin myöhemmin. Eli tosta 800 € sain sit takasinpäin myöhemmin, mut ton verran sai vinguttaa kortilta.

Mistä tulikin mieleen, kun olin tässä hiljattain apteekissa jälleen kerran hakemassa lääkkeitä. Kassajonossa mun taakse tuli 2 naista, jotka päivitteli, miten kallis ½ tuntinen tuli - 50 € meni! Teki mieli kääntyä ympäri ja todeta, et mullapa meni 500 € eikä ollu edes kallis reissu!! :/

5/8 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tosiaan menee. Hain ekaa IVF-hoitoa (pitkä kaava) varten lääkkeet (Synarela, Gonal F, josta hain vasta ekan kynän, Luget ja Pregnyl) apteekista. Jos en olis tienny mitä odottaa, niin olis varmaan leuka loksahtanu. Harvoin sitä yhteen puotiin noin paljoa syytää kerrallaan rahaa!

Kyllä sitä välillä tulee mieleen, että mitä kaikkea näillä tonneilla voisi tehdä (vaikkapa kunnon reissun), jos lapsen saisi alulle ihan luomuna. Mutta eipä silti, olen valmis maksamaan mukisematta kaikki ne tonnit, mitä tarvitaan toivotun lopputuloksen aikaan saamiseksi. b

Vierailija
6/8 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän pieni prinssi on tullut maksamaan ainakin 10 tuhatta. Väestöliiton laskut, 4 hoitoa. Nyt on vielä kahteen siirtoon pakkasessa alkioita, mutta mulla on joka ikinen kerta tullut paljon alkioita eikä pakkasesta ei ole ikinä pitään pysyvää tullut. Mutta viidettä hoitoa ei aloiteta ennen kuin pakkanen on tyhjä.

Mutta voin kertoa, poika on joka ikisen euron arvoinen.

7/8 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi lääkkeiden hinnat on vasta pieni osa koko kustannusta, mutta ajattelen niin, et jos tuhansilla euroilla saa jotain korvaamattoman arvokasta, niin on syytä olla onnellinen!! =)

Vierailija
8/8 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lapsihan tulee maksamaan vanhemmilleen loppujen lopuksi noin satatonnia, joten ovathan nämä hoitoihin kuluvat rahat aika pientä siihen kokonaissummaan verrattuna.