Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan sohvaan uudet jalat! Mistä saan sopivat puupalat jotka

Vierailija
01.10.2009 |

sahataan minulle mittaan? Mikä rautakauppa tms. myy lautaa vai liimapuuta mitä lie ja sahaa sen haluaamaani muotoon? Ja millaiseen hintaan? Ikean sängynjalat eivät käy ja huonekaluliikkeiden sohvanjalkoja joutuu kuulemma odottamaan, tilataan tehtaalta ja menee 2-4 vkoa..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauta ei käy, vaan sen täytyy olla paksua liimapuuta. Itse materiaalina se on kallista, ja jollet ihan vaan pökkelöitä aio sohvan alle pistää, sun pitäis maksaa jollekin sorvauksesta, lakkauksesta jne.

Vierailija
2/10 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso vaikka jotain yrityshakemistosta tai keltaisilta sivuilta ja soittele.

Hintaa tulee varmasti aika tavalla, vaikka materiaali ei paljon maksaisikaan. Työ on kallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOsin tuskin alkavat sitä työstämään.

Vierailija
4/10 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin siis että petsaan itse oikeaan sävyyn ja poraan ruuvinreiät, tarvitsisin vaan sen mittaan sahauksen ja loven. Alkuperäiset jalat ovat siis ihan vaan neliskanttiset puupalat jossa ruuvinreiät ja tukilovi. Hyvin yksinkertaiset, siksi ajattelin että olisi simppelit tehdä itse. Ja kun en jaksaisi odottaa että tulevat jostain tehtaalta.. Onko tosiaan niin, että lauta ei käy? Nuo alkuperäiset on aika ohuet, ihan 2,5 cm x 7 cm x 5 cm ja näyttää aika luonnolliselta puulta, oksanreikäkin on...

Vierailija
5/10 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalkoja? Huonekalukauoissa?

Vierailija
6/10 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ostanut sellaisesta paikasta missä myydään vetimiä, kaapinovia, ym. tavaraa.

Vierailija
7/10 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

painella kauppaan ja ostaa jalat. Mutta tuon tehtaalta tilaamis-operaation sijaan ajattelin että ehkä voin tehdä ne itse.. En siis ole mikään nikkari, siksi kyselen, mutta osaan nyt kuitenkin maalata ja porata ;)

Mikä tuo "sellainen paikka" on seiska? Tai muilla vinkkejä?

ap

Vierailija
8/10 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perääni :D

Vierailija
9/10 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodin Terrassa tms oli jotain..

Vierailija
10/10 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valikoimaa, niin löytyy sohvanjalkoja, pk-seudulla esim. Tokmanni-konsernin myymälät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä