Olen kyllästynyt mieheeni.
En vain jaksa sitä enää. Ärsyttää koko äijä. Miten tästä ylöspäin? En halua tämän takia erota mutta en pysty jatkamaan näinkään. Onko kukaan muu kyllästynyt tai päässyt sellaisen yli?
Kommentit (6)
kokeilee niitä yksinään. Minä hoidan kodin ja lapset. En halunnut tällaista elämää mutta tässä ollaan. Ap
Miten kohtelee sinua muuten? Onko teillä todella yhteiset rahat?
meillä oli sama juttu tasan vuosi sitten ei kummallekkan seksi maistunut kuljettiin eri suuntaan ja sitten se meni ja otti suhteen.. erottiin ja nyt ollaan erossa lalpset sahaa kahta kotia ja helvetin rankkaa mutta ei ainakaan ole sitä väsyttävää ihmistä siinä
Oikeastaan toivon, että mies löytäisi jonkun toisen. Voisi hyvillä mielin ottaa lapset ja poistua takavasemmalle. Ap
Minäkin olin kyllästynyt mieheeni. Meillä isäntä ryyppäs joka viikonloppu ja viikot kävi töissä. Neuvolasta kysyivät, oletko ajatellut että olet yksinhuoltaja! Minä en älynyt sitä ensiksi, mutta kun rupesin miettimään tajusin olevani yh.
Mietin pitkään ulospääsyä paskasta avioliitosta, kun mies ei halunnut tehdä asialle mitään, niinpä annoin kaksi vaihtoehtoa, joko jatkaisi ryyppäämistä ja eroaismme tai sitten panostaisi perheeseen ja yrittäisimme vielä.
En aluksi uskonut että jotain mullistavaa tapahtuisi, mutta nyt kun painaa päälle lomautukset ja isännällä ei ole töitä, hän vihdoin 10v jälkeen on pystynyt olemaan juomatta kaikkea vapaa-aikaa ja on todellakin ollut perheen kanssa ja olemme myös tehneet paljon kaikkea erillaista mitä en voinut uskoa suhteemme aikana tapahtuvan! Minusta ainakin tuntuu nyt, että rakastan miestäni enemmän, kun suhteen alussa.
Joten en tiedä auttoiko yhtään, mutta huomasimme että isännän juominen oli ajaa meidät tuhon partaalle ja pisti minut vihaamaan miestä.
No minulla on syyni.. on pettänyt ja juo joka viikonloppu jee.. Ärsyttää koko paska ja vilkuilen kokoajan muita. Olen tavannutkin yhden ihanan miehen, mutta ei siitä mitään tule. Haluisin erota jne, mutta kun noi lapset on tullut tehtyä tuommoiselle "luuserille" on pakko jaksaa ja jatkaa.. ja tiedän että sen yli ei pääse kun on totaali over.. naamakin väsyttää.. no pitänee katsoa jos ottaisi jonkun toy boyn mieltä piristämään :)no lapset rakastaa sitä ylikaiken ja tuo rahaa perheeseen minä kun opiskelen