Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään muulla sellainen olo, että töissä ei saa toteuttaa itseään niin kuin haluaisi?

Vierailija
30.09.2009 |

Teen luovaa työtä, josta asiakkaat maksavat. Haluaisin tehdä työni hyvin ja ajatuksella. Uskon, että minulla olisi siihen kykyä ja ammattitaitoa.

Käytäntö kuitenkin sanelee, että minun odotetaan tekevän työni nopeasti ja halvalla - mikä valitettavasti tarkoittaa varsin keskinkertaista jälkeä.

Olin iloinen saadessani tämän työn, sillä luulin pääseväni tekemään sitä kunnolla. Nyt tilanne on se, että joudun pakon edessä tekemään huonoa jälkeä. Koen, että ammatitaitoani poljetaan.

Turhauttavaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei työntekijän, tahtoa?

Vierailija
2/4 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työstä maksetaan palkkaa siksi ettei se ole harrastus. Toki suurin osa tahtoisi tehdä työnsä mahdollisimman hyvin, mutta aikatauluistakin täytyy pitää kiinni. Et itsekään varmaan haluaisi odottaa tuotetta/palvelua kohtuuttoman pitkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo keskinkertainen jälki sitten häiritse työnantajaa tai asiakkaita?

Vierailija
4/4 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi olenkin vaihtamassa työpaikkaa.

Luova ala (jolla itsekin siis olen) ei ole ihan sama asia kuin joku muu homma, jossa hommat voi periaatteessa tehdä tai olla tekemättä (toki on harmaan sävyjäkin, mutta ei niin paljon). Itse olen todennut että työpaikkaa ja -tehtävää on vaihdettava aina kykyjen ja kiinnostuksen mukaan, koska ei ole kenenkään, myöskään työnantajan etu, että osa käytössä olevasta kapasiteetista menee hukkaan.

Eli kun on aikansa ollut jossain tehtävässä ja tuntuu että sen jo handlaa ja haluaisi kehittyä eteenpäin, pitää ottaa asia puheeksi pomon kanssa ja jos vaikuttaa siltä että työnkuvaan ei nykyisessä työpaikassa muutosta saada niin eikun uutta matoa koukkuun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme