Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävipä pieni moka...

Vierailija
30.09.2009 |

Anoppi on meillä kylässä. Aamusella, kun hän meni pesulle, käväisin vilkaisemassa hänen makuusoppeaan. Siellä oli kaikki kuteet pistetty valmiiksi sängyn reunalle, alkkarit, rintsikat, sukkikset ym. Otin sitten rintsikat käteeni, sellaiset ihonväriset, ne oli sellaiset aika jäykillä kupeilla. Anopilla kun sattuu olemaan isot ja kovat nännit. Sitten vaan kävi niin, että minulla alkoi jököttämään ja kun vielä kulli alkoi sykkimään, niin ei ollut mitään, mihin olisi lastin päästänyt. Siispä ei muuta kuin rintsikat eteen ja sinne kuppiin se lensi koko lasti. Hiisi vieköön että tuli eteen hankala tilanne. Oli pakko pistää liivit paidan sisään ja hipsiä pois. Mutta ihme ja kumma, anoppi ei kertaakaan kesellyt kadonneita rintsikoitaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on meillä kylässä. Aamusella, kun hän meni pesulle, käväisin vilkaisemassa hänen makuusoppeaan. Siellä oli kaikki kuteet pistetty valmiiksi sängyn reunalle, alkkarit, rintsikat, sukkikset ym. Otin sitten rintsikat käteeni, sellaiset ihonväriset, ne oli sellaiset aika jäykillä kupeilla. Anopilla kun sattuu olemaan isot ja kovat nännit. Sitten vaan kävi niin, että minulla alkoi jököttämään ja kun vielä kulli alkoi sykkimään, niin ei ollut mitään, mihin olisi lastin päästänyt. Siispä ei muuta kuin rintsikat eteen ja sinne kuppiin se lensi koko lasti. Hiisi vieköön että tuli eteen hankala tilanne. Oli pakko pistää liivit paidan sisään ja hipsiä pois. Mutta ihme ja kumma, anoppi ei kertaakaan kesellyt kadonneita rintsikoitaan.

Vierailija
2/10 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..se märkä läiskä oli ja on vieläkin anopin rintsikoiden toisessa kupissa. Liivit ovat nyt omassa kaapissa, mutta jotakin niille pitäisi tehdä. Selitä nyt sitten, jos vaimo sattuu löytämään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mitään kissaa.

Vierailija
4/10 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan anoppi on sentään niin nokkela, että osaisi arvata vävypoikansa olevan noin totaaliurpo. Mutta kerro toki vaimollesi tuo - ehkä hän antaa jonkun hyvän vinkin mitä tehdä ensi kerralla kun ruikit anopin kuppeihin.

Vierailija
5/10 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sehän oli jo hereillä ja silloin suihkussa. Mun mutsi ei muuten asu meillä, ja käykin kovin harvakseen. Mutta se anoppi, se melkein asuu meillä...ja puuttuu jokaiseen asiaan. Kerrankin alkoi mesoamaan, että eikö me muuta tehdä kuin naidaan, kun sattui muutaman villakoiran löytämään sohvan vierestä. Vai että oikein pitäisi vielä siivotakin anopin mieliksi, ei, ei ei, ei se mene niin...

Vierailija
6/10 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauennut? Aikuiselta ihmiseltä tosi outoa kyllä...

Nyt pesaset ne liivit äkkiä ja laitat johonkin puolihuolimattomasti, että ne muka vahingossa löytyy! Se on yks kaunis kerta, kun joku muu löytää ne spermaiset mummoliivit kaapista ja siinä onkin selittämistä!

Vierailija
7/10 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..silleen, että vähintäin kerran päivässä multa lentää, yleensä illalla vaimokkeen kanssa. Mutta sitten joskus tulee sellaisia ex-tempore juttuja, ja silloin voi tulla parikin kertaa päivässä. Saamarin vaikea keksiä, minne ne pestyt sitten voisi ujuttaa...

Vierailija
8/10 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai viet pesulaan. Sitten jätät ne jotenkin puolihuolimattomasti lasten vaatteiden sekaan, lakanoiden sekaan..ihan mitä vaan!

Oletko miten vanha?

Aika kiihottavalta kuulostaa nuo jutut..

Nainen olen.

Vierailija
9/10 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ikää ole kuin vasta sellaiset 22v. Ei meillä ole vielä lapsia. Muija popsii pillereitä, sillä meillä naidaan melkein koko ajan. Se oli neitsyt avioon mentäessä, ja nyt se ottaa sen jotenkin takaisin...ja sehän kyllä sopii. Minä olen melkoisen herkkä. Ei tarvitse kuin nähdä vilaus nännista tai tupsusta, niin mulla kalu kovana. Anoppi aon aika usein meillä yötä. Se on sellainen melko kurvikas ja rintava pakkaus. Olen kyllä sen alastikin usein nähnyt, tai sanoiskos kurkkinut. Iha välillä tuntuu, että se haluaa näytellä muotojaan.

Vierailija
10/10 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet tosi nuori. Mun ukko sai kans jotain siemensyöksyjä tossa iässä. Mitä lie hyväillyt..