Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hammaslääkäriin pitäs mennä, ei vauvalle hoitajaa :(

Vierailija
29.09.2009 |

No onpas "kiva" juttu. Puol kolme olisi aika hammaslääkärissä (ja kipee on hammas tosiaan), mies on reissussa ja kaveri joka lupas vahtia tuon tunnin vauvaa (3 kk), perui just :(

Otanko vauvan mukaan vastaanotolle vai tohtiskohan jättää 12 v. isosiskon hoiviin??? Ja mitähän h-lääkäri sanoo, jos nyytti kitisee samalla kun mamman hammasta paikataan??? Onko kokemusta???? Mitä tekisitte tilanteessa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaa leikitettiin samassa huoneessa

Samalla tavalla olen käynyt myös kampaajalla :)

Vierailija
2/9 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita pistää vauva sopivasti päikkäreille hoidon ajaksi. 12 vuotiashan voisi tulla sinun ja vauvan mukaan hoitolaan, ja olla siellä vauvan kanssa sen ajan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on tätä yksinhuoltajan arkea, lapset pitää ottaa mukaan minne vaan oli sitten päivä tai ilta. Sinuna ottaisin sekä vauvan että isomman lapsesi mukaan hammaslääkärille, esikoisesi voi sitten olla vauvan kanssa vaikka odotushuoneessa, vauva on kuitenkin vielä niin pieni että pysyy sitterissä tai kantokopassa sen aikaa, tutti ja leluja mukaan. Tyttösi voi vaikka lukea vauvalle kirjaa niin eiköhän aika suju ihan rattoisasti. Ja samalla olet silti lähellä jos joku oikea hätä sattuisi tulemaan.

Tai sitten otat vaan vauvan mukaan, sitteriin tai koppaan hammaslääkärin huoneen lattialle, eiköhän hammaslääkärisi ymmärrä ettei pientä vauvaa voi kotiinkaan jättää.

Vierailija
4/9 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen mukaan ja isosisko sitten viihdyttää vauvaa jos tarpeen kun sun hampaasi paikataan :)

Vierailija
5/9 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ajan kun olet lääkärissä, 12-vuotias voi varmasti katsoa vauvan perään.

Vierailija
6/9 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalla hammaslääkärissä ja vähän ihmettelin kun hoitaja leikitti/vahti kahta poikaa käytävässä, kun äiti oli hammaslääkärillä. Mut ehkä akuuttiaika tms. Täälläpäin näköjään ainakin onnistuu.

Itellä ollut kerran ihan pieni vauva mukana, nukkui kaukalossa tuon ajan (tais olla vaan tarkastus).

Vierailija
7/9 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein helpointa ja stressitöntä isosiskolle vois olla työnnellä vauvaa vaunuissa ulkosalla sen aikaa.

Vierailija
8/9 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa itse mietin, että jos pistäs isosiskon työntämään vauvaa vaunuissa hammaslääkärin lähiympäristössä sen puoltuntia ja risat, mutta onkohan siellä jo jokin tärkeilevä täti moittimassa nuorta vaunujen työntäjää???

Vierailija
9/9 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa itse mietin, että jos pistäs isosiskon työntämään vauvaa vaunuissa hammaslääkärin lähiympäristössä sen puoltuntia ja risat, mutta onkohan siellä jo jokin tärkeilevä täti moittimassa nuorta vaunujen työntäjää???

Olen itse usein ottanut vauvan mukaan asioille. Hammaslääkäriin ,kampaajalle jne. taaperoiden kanssa sitten on kyllä jo haasteellisempaa.

Siskonkin kanssa homma sujuu varmaan hyvin. Tärkeileviä tätejä nyt aina löytyy, mutta niistä nyt ei tarvi välittää kaikkia kuin ei aina voi miellyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan