Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hitsi toi ihmesieni on nerokas keksintö:

Vierailija
28.09.2009 |

ostin sellaisen joskus, enkä oikein tuntunut keksivän sille mitään käyttöä. Nyt olen kuitenkin kahdessa paikassa saanut sillä lähtemään liat/sotkut, joihin mikään aine ei ole tehonnut! Mahtavaa! Ja kaikenlisäksi ei tarvitse käyttää mitään myrkkyjä, vain vettä. Tulipa vaan mieleen että kukakohan tuonkin on keksinyt, ja onko alkuperäinen keksijä tehnyt tuolla rahaakin...? Käytetäänkö teillä ihmesientä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaminen on niin palkitsevaa, kun näkee heti työn tuloksen. Mä voisin mennä vaikka johonkin ostoskanavaan mainostamaan ihmesientä.

Vierailija
2/6 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane vimiä sieneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri merkeillä näyttää olevan. Löytyy monista kaupoista. Se on tuollainen valkoinen "vaahtomainen" pesusieni, millä voi putsata likaa erilaisilta pinnoilta. Ap:n pelastukseksi koitui mm. vessan peilikaapin ovien kanssa. Olin suihkutellut pidemmän aikaa tujua Tigin hiuslakkaa aina kylppärin peilin edessä. Lakasta oli tietty jäänyt pisaroita aivan älytön määrä peilin pintaan. Kokeilin kaikki mahdolliset pesuaineet ja suihkeet, ei lähtenyt millään. Ihmesieneen vähän vettä ja kas, puhdasta tuli!

Vierailija
4/6 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy seuraavalla kerralla kun kauppaan menee ostaa moinen.

t.4

Vierailija
5/6 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipäs kannata laittaa vimiä ihmesieneen, sen ideahan on just siinä ettei pesuaineita tarvi käyttää!

Vierailija
6/6 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä lähtee kaikki. Ja siitä on niitä halpis versioita mitkä on mun mielestä ihan yhtä tehokkaita.