Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelaako kenenkään puoliso WOWia?

Vierailija
27.09.2009 |

Kuinka koukussa teillä ollaan? Onko ongelmia ajankäytön suhteen jos toinen pelaa paljon? Entäs yhteisen ajan käyttö?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta poika. Taitaa olla aika koukuttava peli, jatkuvasti on pelaamassa.

Vierailija
2/22 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tietokoneella, niin yleensä surffaa nettiauto.comissa tai pelaa pasianssia. Itse oon ymmärtäny että tuo WOW ois suunnattu teinelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen ja pelaan ja opetin tuon pelin miehelleni kaksi vuotta sitten.

Kyllä välillä se koukuttaa...

itse olen työtön ja pelailen viikolla kun mies töissä ja mies pelaa viikonloppuisin mutta ei ole meidän yhteisestä ajasta pois.

hyvin silti pystytään yhdessä tekemään juttuja että ei se silleen väliin tullu.

Kuullut tapauksia joilla mennyt pelaaminen perheen edelle ja se on jo vakavaa se

Vierailija
4/22 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

wowi eli world of warcraft on suunnattu minkä ikäisille vain.

sitä pelaa niin viisitoista vuotiaat teinit kuin viisikymppiset papat.

Perheen äidit ja isätkin.

Jos katsot vieressä se näyttää ihan tyhmälle koko peli ja sitä miettii miten siihen voi edes jäädä koukkuun mutta odota vain kun erehdyt kokeilemaan...koukkuun jää.

itse aloitin kun ensimmäinen peli tuli markkinoille ja siitä asti pelannut pitäen vuoden tauon yhdessä kohdassa eli noin 4 vuotta olisinko pelaillut.

Niin ja olen nainen

Vierailija
5/22 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallakin on lvl 80:n hahmot ja pelataan kausittain. Joskus päivittäin, mutta nyt taas ei ole kumpaakaan muutamaan kuukauteen kiinnostanut. Me itse asiassa kuulutaan kiltaan, jossa on lähinnä perheellisiä aikuisia, niin että on aivan arkipäiväistä jättää raid sikseen, jos lapsi herää kesken unien, tms. Joiden pariskuntien vanhemmat lapsetkin ovat samassa killassa.

Ihan hauska peli se on. Paljon mukavampaa ajanvietettä minusta kuin vaikka telkkarin katselu.

Vierailija
6/22 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallakin on lvl 80:n hahmot ja pelataan kausittain. Joskus päivittäin, mutta nyt taas ei ole kumpaakaan muutamaan kuukauteen kiinnostanut. Me itse asiassa kuulutaan kiltaan, jossa on lähinnä perheellisiä aikuisia, niin että on aivan arkipäiväistä jättää raid sikseen, jos lapsi herää kesken unien, tms. Joiden pariskuntien vanhemmat lapsetkin ovat samassa killassa.

Ihan hauska peli se on. Paljon mukavampaa ajanvietettä minusta kuin vaikka telkkarin katselu.

millä servulla ja onko allyt vai hordet kyseessä?

mahtavaa...ensimmäisen kerran kuulen tällaisesta et sellanen kilta on pystyssä jossa on perheenjäseniä!

Me haluamme myös :)

Vierailija
7/22 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ole kiireiden takia pelannut yli puoleen vuoteen, haluaisin kyllä ;)

Ennen kun itse aloitin pelaamaan, niin häiritsi kyllä, nykyään ei niinkään (eikä mies juuri enää pelaakaan jos pyydän).

Itse pelaan Allyilla ja kaikki hahmot on Jaedenarila. Main charru on muistaakseni 72lvl human mage.

Oottaako mammat jo innolla Cataclysmia? ;)

(ai kamala kun alko tekeen mieli pelata!)

Vierailija
8/22 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just mies yrittää leveelata neljättä hahmoa, menossa lvl 78.......hermot menee kun yhteinen vkonloppuvapaa meni toisella koneella istuessa. Tänään piti jo ärähtää vähän että hei, miekin oon olemassa. Kumman kiltisti se on ollutkin, eli tätähän se on sitten ollut taka-ajatuksena, tuo uusi lisälevy....aaaaarrggghhhh!!!

Vierailija
9/22 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite pelailen darksorrowsis hordeilla..

löytyy paladin80 ja hunter 70 + muuan pienempi ukkeli :)

odottelen innolla sitä uutta osaa!

ei vissiin vielä missää vaan lue et millon se on tulossa???

Vierailija
10/22 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut kiltisti...eikös siinä ollut mahdollisuus vaihtaa puolta tai vastaavaa?

Vierailija
11/22 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

wikipedia kertoi myös että ens vuoden lopulla.

Vierailija
12/22 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

World of Warcraft: Cataclysm on tulossa oleva lisäosa World of Warcraft- nettiroolipeliin. Tarkkaa julkaisuaikaa ei vielä tiedetä, mutta on ilmoitettu että lisäosa saattaisi tulla ensi vuoden lopulla.

Vierailija
13/22 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin hahmoista en ole varma onko vaan nuo kaksi noin korkeella, miehelle sekin ihminen opetti pelin :)

Liekkö olet sama tapaus :D

Jos olet niin ollaankin sitten nähty ja varmaan arvaat kenestä manasin tuossa että leveelaa sitä hassunnimistä shammyaan nyt :D

Vierailija
14/22 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossai englannin kielisillä sivustoilla

November 1st, 2010 et olis tuo julkasupäivä jokapuolella

Vierailija
15/22 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä servulla ja onko allyt vai hordet kyseessä? mahtavaa...ensimmäisen kerran kuulen tällaisesta et sellanen kilta on pystyssä jossa on perheenjäseniä! Me haluamme myös :)

Tuo oli alunperin ihan tavallinen kilta, mutta sen entinen johtaja keksi pistää 18-vuoden ikärajan kiltaan (ja paljon muitakin sääntöjä). Siitä sitten jakautui erikseen toinen kilta, missä nuoretkin pelaajat on tervetulleita, ja jota pyörittää perheenisä, jonka esikoinen myös pelaa.

Vierailija
16/22 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan olla ihan eri henkilö tapaus.

siellä on niitä pelaajia todella paljon

Vierailija
17/22 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulosti vaan niin samalle :)

Vierailija
18/22 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä servulla ja onko allyt vai hordet kyseessä? mahtavaa...ensimmäisen kerran kuulen tällaisesta et sellanen kilta on pystyssä jossa on perheenjäseniä! Me haluamme myös :)

Tuo oli alunperin ihan tavallinen kilta, mutta sen entinen johtaja keksi pistää 18-vuoden ikärajan kiltaan (ja paljon muitakin sääntöjä). Siitä sitten jakautui erikseen toinen kilta, missä nuoretkin pelaajat on tervetulleita, ja jota pyörittää perheenisä, jonka esikoinen myös pelaa.

Vierailija
19/22 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan simppelisti että mikä on tämän pelin idea?

Vierailija
20/22 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisia hahmoja joilla pelataan, tehdään tehtäviä, tapellaan jne. Hahmot örkeistä ihmisiin, kääpiöistä parantajiin.

Todella näyttävä virtuaalipeli, koukuttaa myös uskomattoman hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän