Miten urheilullinen mies ottaa pullukan vaimoksi?
Kommentit (8)
koska se mies rakastaa sitä pullukkaa!!
ainakin minä olen pullukka ja olen käynyt salilla säännöllisesti jo 8 vuotta. ei tosin mitään perinteistä tyttölinjaa, vaan nostelen tosissani niitä painoja :D yhteinen harrastus.
uskoisin, että pullukoiden ja urheilullisten kohdalla toi vaimoksi ottaminen toimii samalla lailla kuin esim kahden urheilijan tai kahden pullukan välillä. Eli kositaan, suostutaan, mennään maistraattiin tai kirkkoon ja sitten juhlitaan kukin omalla tavallaan.
Pullukka ei jaksa lähteä lenkille tai salille miehen kanssa, joten mies on vapaa käymään "harrastuksissa" ihan rauhassa ilman pullukkaa. Pullukka odottaa kotona.
haluaa aidon ihmisen itselleen! Ei sellaista, kuin jotkut täällä ketjussa. Ihmisyys ja ihmisarvo mitataan vain ulkomuodon, statuksen ja varakkuden perusteella, niinkö?
vaan ymmärtää, että elämässä on muitakin arvoja kuin toisen paino. Kysymyksenhän voi aivan hyvin kääntää niin päin, että miksi yleensä aivottomina pidetyt urheilulliset lihaskimput kelpaavat kellekään?
Eipä ole tullut mieleen kysyä. Pääsääntöisesti vaikuttavat olevan aika tyytyväisiä, mutta muutama poikkeus mahtuu joukkoon, nimittäin ne jotka baarissa ym. vikittelevät mielellään hyvännäköisiä naisia ja esim. yhdessä syömässä "hyväntahtoisesti" piikittelevät naistaan ulkonäöstä tms. Aika karmeita tapauksia, siinä saa miettiä miks nainen tyytyy moiseen ääliöön!
että nainen lopettaa urheilun kun lapsia tulee ja pyöristyy siinä samalla.Mies jatkaa treenaamista ja on näin ollen paremmassa kunnossa.