Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko käyttänyt Nasolin-nenäsumutetta raskaana ollessasi?

Vierailija
26.09.2009 |

Mulla on kamala nuha viidettä päivää ja olen käyttänyt satunnaisesti. Pelottaa, että siitä tulee jotain haittaa vauvalle. Laskettu aika parin viikon päästä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus rv 30 paikkeilla.

itse en usko että satunnaisesta käytöstä on haittaa, määrä on kuitenkin pieni ja ei se kovin nopeasti sieltä nenän limakalvoilta vereen imeydy.

Vierailija
2/7 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnärillä antoivat, kun valitin tukkoisuutta. Rv oli kai 37 tai jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsille tullut siitä mitään. Joten tuskin satunnaisestakaan käytöstä tulee.

Vierailija
4/7 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain kortisoninenäsuihketta silloin kun en tiennyt olevani raskaana. Terve lapsi tuli

Vierailija
5/7 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuori lääkäri oli tosi ihmeissään kun sanoin käyttäväni Nasolinia nenän tukkoisuuteen. Olen ollut siinä käsityksessä, että sitä voi käyttää. Nyt olen googletellut ja ihan virallisilla sivustoilla puhutaan joko niin, että voi käyttää raskauden aikana tai sitten kielletään kokonaan.

Ketä tässä uskoa?

Vierailija
6/7 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuori lääkäri oli tosi ihmeissään kun sanoin käyttäväni Nasolinia nenän tukkoisuuteen. Olen ollut siinä käsityksessä, että sitä voi käyttää. Nyt olen googletellut ja ihan virallisilla sivustoilla puhutaan joko niin, että voi käyttää raskauden aikana tai sitten kielletään kokonaan.

Ketä tässä uskoa? Siksi yritän nyt perätä teiltä kokemusperäistä tietoa!!!!

Ap

Vierailija
7/7 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri tuhahteli että turhaa hysteriaa, kyllä hänkin vaan käytti nasolinia koko raskauden ajan kun oli neneä niin tukossa.

No käytin sitten minäkin, ja ihan terve lapsi tuli.

Nasolin ei kai muuten olekaan sikiölle vaaraksi, mutta se supistaa verisuonia joten jos verenvirtaus napanuorassa on muutenkin heikko niin sitten kannattaa miettiä pari kertaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi