Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita tosi vähän TV:tä katsovia?

Vierailija
26.09.2009 |

Meillä on kyllä TV, mutta välillä mietityttää, kannattaako sitä pitää (tai siis lähinnä maksaa TV-lupaa). Joskus meillä on viikkokausia, että emme katso TV:tä. Tällä hetkellä seuraamme sentään miehen kanssa yhtä sarjaa kahdestaan (tunti viikossa) ja itse katson toisen sarjan (45 min viikossa). Molemmat sarjat maanantaisin. Mies katsoo ehkä joka 2. tai 3. viikko 1-2 tuntia jonakin iltana TV:tä.

Onko muita sellaisia, jotka katsovat TV:tä tosi vähän, vaikka TV talosta löytyykin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sen sijaan katsoo päivittäin ainakin tunnin ja lapsetkin melkein joka päivä sen tunnin. Itse pärjäisin hyvinkin ilman tv:tä, muu perhe sen sijaan ei.

Vierailija
2/8 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastaan enempi tulee elokuvia imutettua netistä tai käytyä vuokraamassa tai tietokoneella mieluummin istuskeltua..

me jopa ollaan irtisanottu tv-lupa puolivuotta sitten ku mitäs sitä turhaan sillä..

jos tulee tarkastaja niin sanoa et telkkari löytyy muttei boksia.. eihän ne nyt siitä voi sakkoja antaa ku eihän tv näy ilman tota toista vekotinta :D

säästyypä niiltäki maksuilta ja periaatteessa todella tyhmä koko tv-lupa kun ei ihmiset maksa sitä lupaa ku ykös ja kakos kanavista ja kuka niitä katsoo??

ei kukaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä voisin täysin pärjätä ilman telkkua, mies katsoo joskus urheilua, lähinnä isot kisat tyyliin jalkapallon mm-skabat tai olympialaiset. Lapsetkaan (8 ja 11) eivät hirveesti perusta, joten ollaan kyllä mietitty ihan samaa, etä kannattaako moista rumilusta nurkassa pitää... Jotenkin ei vaan ole luovuttu.

Vierailija
4/8 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen joskus katsonut ammattiini (hortonomi) liittyviä ohjelmia, mutta ne on olleet ihan surkeita, ainakin ammattilaisen näkökulmasta, joten ei senkään takia oikein iske toi telkun tarve. Leffoja meillä vuokrataan aika usein, mutta katsotaan siis silloin kun se meille sopii.

Vierailija
5/8 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokoneelta katsotaan kyllä aika usein leffoja.

Vierailija
6/8 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ei katso kotona koskaan, mies tietokoneen kautta joskus.

Kesällä taisi mennä pari kk ette telkkaria edes avattu.

Vierailija
7/8 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sillä katsotaan lähinnä leffoja/sarjoja dvd:ltä. Todella harvoin sieltä telkkarista tulee mitään katsottua.

Vierailija
8/8 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa ei yksinkertaisesti ole. En kyllä maksa lupaakaan, ei sillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi