Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

´Raivostuttavat tokaluokkalaiset

Vierailija
26.09.2009 |

Hei!

Argggg! Mikä noita mun tenavia nyt riivaa. Aamusta asti ollut tappelut päällä, mikään ei suju noilla kahdella. Hetki sitten pistin lapset pihalle, niin eikös tyttö ollut kokoajan kiusaamassa poikaa (kaksoset kyseessä) ja sitten jo kohta yrittivät taas pieniin sisätiloihin...argggg!

Onko kakkosluokkalaisilla joku ärsykevaihe menossa taas? Kesäloma meni niin hienosti, ei mitään ongelmia....

Kokemuksia??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Argggg! Mikä noita mun tenavia nyt riivaa. Aamusta asti ollut tappelut päällä, mikään ei suju noilla kahdella. Hetki sitten pistin lapset pihalle, niin eikös tyttö ollut kokoajan kiusaamassa poikaa (kaksoset kyseessä) ja sitten jo kohta yrittivät taas pieniin sisätiloihin...argggg! Onko kakkosluokkalaisilla joku ärsykevaihe menossa taas? Kesäloma meni niin hienosti, ei mitään ongelmia.... Kokemuksia??

Täällä sama juttu ja minullakin kaksoset tokalla luokalla, en tiedä itsekin miettiny et onko joku vaihe, kun pitää inttää koko ajan vastaan ja tapella. Joudun olemaan erotuomari tämän tästä.

Lomilla meilläkään mitään ongelmia, mutta kouluaikana, täälläkin äiti helisemässä, iskä vähät välittää

Vierailija
2/4 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. onko kaksoset keskimääräisesti älyllisesti vähemmin varusteltuja kuin ykköset. Tiedättekö? Minulle on jostakin tullut tällainen käsitys? Onko tehty tutkimuksia?

Ei liity tähän asiaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä omani pärjäävät mm koulussa hyvin, normaalisti myös osaavat käyttäytyä. Nyt on joku menossa...ap

Vierailija
4/4 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin vasta tänä vuonna. Ennen aina ihmettelin, että miten niin lapset tappalevat.... nyt tiedän. Pojat kolmannella ja ekalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän