"Pojat, pojat...ei ne asiat vaihtamalla parane!", kommentoi Matti Vanhanen
Kommentit (3)
herää väkisin kysymys, että millähän konstilla se sen naisystäväkin on onnistunut kiipimään niinkin korkea-arvoisiin virkoihin, joissa se on ollut/ja on taas tälläkin hetkellä, kun ottaa huomioon, että koulutuksena on PELKKÄ merkonomipapru...??
En kiellä olevani pikkuisen katkera tuollaisesta; on se melko epäoikeudenmukaista, että joku saa helpolla, ilman kummempaa koulutusta kaiken, kun taas toiset, pitkälle koulutetut, joutuvat tyytymään paljon vähempään syystä, ettei satu olemaan ns. suhteita yms. yms.
herää väkisin kysymys, että millähän konstilla se sen naisystäväkin on onnistunut kiipimään niinkin korkea-arvoisiin virkoihin, joissa se on ollut/ja on taas tälläkin hetkellä, kun ottaa huomioon, että koulutuksena on PELKKÄ merkonomipapru...??
Kyllä Vanhanen homman osaa: sulle, mulle, sulle, mulle, naisystävälle, mulle, sulle,...
VAIHTOON JA ÄKKIÄ!
kiholle joka noin alkuperäisesti tokaisi, kävikin loppujen lopuksi aika kehnosti, eli vaihtamalla paranikin... Eli jos Matti oikeasti on noin mennyt lausumaan, on ollut aika pönttö.