Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teitä risoo nykyisessä työssänne?

Vierailija
25.09.2009 |

Ja kertokaa myös mitä teette ja tykkättekö töistänne noin muuten.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmien moninaisuus. Olen lopen väsynyt työhöni ja uranvaihto on kyllä nyt tullut eteen. Mielenterveysalalla siis työskentelen.

Vierailija
2/22 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskään palkkaus ei ole missään suhteessa työn vaativuuteen.

Työskenetelen sairaanhoitajana suppealla erikoisalalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että työitä pitäis tehdä 24/7, toiset lähtee vkl viettoon ja heittää pe-ip vikana että ai niin täähän tarvittaan ma-aamuksi, sähän voit varmaan tehdä.

T: lakimies

Vierailija
4/22 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettajana amk:ssa ja olen ollut muutaman päivän sairaana. Maanantaiksi todennäköisesti kyllä paranen, mutta maanantaina pitää pitää kaksi oppituntia - joita en tietenkään ehdi maanantaiaamuna enää suunnitella. Piti tänään mennä töihin, vaikka pyörritti ja veto oli poissa - viisi tuntia meni tuntien suunnitteluun.

VAstaus kuuluu: risoo se, että työt eivät häviä mihinkään. Normaalissa työssä jos töitä ei tee, niin ne toisinaan vain "häviävät".

Vierailija
5/22 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisia mutta ei itse tee kaikkia hänelle kuuluvia töitä. Että risoo !!

Vierailija
6/22 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos olisi tajuttomana sairaalassa, niin sitten voisi jättää tekemättä, mutta muuten on vaan jotenkin sumplittava, oli itse tai lapset kipeinä.

Ehkä vähän lohduttaa, että en ole ainut jolla näin.

Vierailija
7/22 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiire, kiire ja aina vaan kiire. Ei ehdi tekemäään kuin välttämättömimmän, ei aikaa potilaille. Palkkakin saisi olla suurempi. Mutta työ itsessään on kivaa, ei sitä muutoin jaksaisikaan.

Vierailija
8/22 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johto edellyttää että töitä tekee vähintään 12h/7pv ja aina on oltava tavoitettavissa. Kvarttaalitalouden "tehosta ja karsi kuluja" -mantra tulee korvista.

Mutta eipä ole tylsää, yksikään päivä ei ole suunniteltavissa etukäteen. Kansainvälisessä kaupassa asiakaspalveluhommissa.

Vierailija
9/22 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ainut työntekijä ja aika usein yksin töissä. pomo saattaa toki olla joka päivä jonkin verran paikalla.

mutta joskus saattaa lähteä vaikka viikoksi lomalle. eli pulju on sen ajan mun vastuulla. pakko mennä töihin oli tilanne mikä tahansa.

ei tietenkään ole pakko pakko mutta on se hankala ilmoittaa että nyt en vain mene töihin ja liike on sitten kiinni. jos on vaikka sairaana..

onneksi tätä tilannetta ei ole vielä tullut eteen..

ja nyt ärsyttää se kun on niin hiljaista ettei ole mitään järkevää tekemistä. istun vain koneella.. sekään ei ole kovin mielenkiintoista..

ja sitten se jos olen useamman päivän pois, täällä ei ole kukaan siivonnut ja tiski on täynnä sormenjälkiä..

Vierailija
10/22 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoon tuodaan lapsia, joiden nenä valuu koko ajan, mutta nenäliinapakettia ei ole mukana. Ei ilmoiteta etukäteen, milloin sairaana ollut lapsi tulee taas hoitoon. Ei ilmoiteta etukäteen, monelta lapsi haetaan. Työpäivä voi loppua vaikka 15.30 tai 17.30, joten en pysty suunnittelemaan omia menoja ollenkaan. Tämän tyyppisiä epäkohtia on vaikka miten paljon, varmaan monen mielestä pikkujuttuja, mutta mua ne risoo. Työstä tykkään, kun tykkään lapsista. Vanhempienkin kanssa tulen hyvin toimeen, mutta osa vanhemmista on vain ajattelemattomia.

Vierailija
11/22 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sotkenut asiat niin pahasti että joudun varmaan rupeemaan irtisanomaan porukkaa jouluun mennessä. Porukka on oikein pätevää väkeä, mutta yhdistyksen tulot ei mitenkään riitä kaikkien palkkojen maksuun.

Minusta heille on tehty karhunpalvelus, kun heidät on otettu vakinaisiin töihin tilanteessa, jossa on oikeasti tiedetty (ihan yksinketaista matematiikkaa), ettei heitä voi pitää kauaa.

Olen toiminnanjohtajana yleishyödyllisessä yhdistyksessä.

Vierailija
12/22 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuotepäällikkö ja muuten tykkään haastavasta työstäni.

Vierailija
13/22 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiire, liian pienet resurssit, paska palkka, sairastua ei voi, sillä se kuormittaa tiimiä. Lapsi ei voi olla sairas...

Muut tiimin jäsenet lapsettomia vähän yli 20v tai sitten yli 40v, joilla jo isommat lapset. Saa aina tuta, jos on ollut lapsen sairastumisen takia pois töistä.

Ja sille, joka valitti, ettei työt häviä niin kuin muilla: en tiedä kenellä ne häviää. Olis kiva tietää se ammatti =)

Vierailija
14/22 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne asiakkaat siellä jonossa odota, että myyjä palaa töihin - kyllä niiltä joku on jo rahat ottanut. Eli tekemättömät työt eivät tule palatessa vastaan, jos työ on asiakaspalvelua. Poikkeuksia tähänkin varmaan on. Toinen juttu on se, minkälaista kuraa saa niskaan työkavereilta, jos joutuu olemaan usein pois.

Mua ei nykyisessä työssäni ärsytä paljon mikään. Korjattavien tekstien määrä näin koeviikolla rasittaa, mutta sehän kuuluu työhön. Toisina aikoina on sitten vähän löysempää. Ärsyttävää on kyllä se, etten tiedä, mihin asti saan olla töissä nykyisessä työpaikassani. Olen opettajan sijaisena lukiossa.

Vierailija
15/22 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kaupan kassalla työt tekee joku muu jos olet poissa. Samaten hoitotyössä joku muu kyllä hoitaa ne potilaat jos olet poissa. Toki työkavereille tulee työtä kahden edestä, kun sijaisia ei oteta.

Vierailija
16/22 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- epämääräiset toimeksiannot

- hommien seisominen minusta riippumattomasta syystä

- ajoittain hyvin tiukat aikataulut

- ajoittain ikävä esimies (joka siis ajoittain on myös erittäin kiva)

- liian pieni palkka

Olen copy mainostoimistossa ja tykkään enimmäkseen työstäni valtavasti.

Vierailija
17/22 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiire ja turhat palaverit. Riittämätön henkilökunta varsinkin vie perustyöstä pois paljon.

Olen elto

Vierailija
18/22 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en käy töissä...

katos relax take it easy!!! ;)

Vierailija
19/22 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos joku sairastuu, niin kaikki kaatuu muiden harteille. editoiva/ taittava toimittaja

Vierailija
20/22 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ihmisten käsittämätön itsekeskeisyys, minä,

mulle, kaikkea mikä on ilmaista...

-huonot käytöstavat, tervehtiminen, kiittäminen erityisen hankalaa

-kauhea määrä käsimatkatavaraa ja sitten ihmetellään, että mihin laitettais...

mm. nämä ja olen siis lentoemäntä ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän