Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaveri facebookissa on salannut profiilinsa multa?

Vierailija
25.09.2009 |

Häntä ei enää näy kaverilistalla, vaikka hän siellä on.. lukumäärän perusteella siis on. Mutta kun avaan kaverilistan niin hänen nimeä+kuvaa ei näy siellä. Sitten kun muuta kautta haen hänen profiilin, en näe mitään tietoja enkä seinäkirjoituksia. Miksi? Onko hän sitten muillekin näin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä paljon tiedetään, mutta ei sentään sitä, miksi sinun kaverisi on salannut profiilinsa sinulta.

Vierailija
2/11 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin läheinen ystävä jos asia on näin. Älä murehdi.

Itse oon tiputtanu vanhoja kavereita tai tuttuja pois, joista olen todennut että ei ole enää mitään yhteistä heidän kanssa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on vahingossa salannut itsensä kaikista, tai sitten on napauttanut vain sinut pois :(

Vierailija
4/11 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassa veljeni...

ap

Vierailija
5/11 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joskus niiden aikana ei pääse katsomaan jonkun kaverin profiilia. Itse en viimeksi päässyt katsomaan mieheni profiilia ja tämä ei siis ollut minulta sitä salannut.

Vierailija
6/11 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä vähän mielikuvitusta. Ehkä hän ajattelee että sinun kauttasi menisi esim. vanhempienne tietoon jotakin minkä hän pitäisi heiltä mieluiten salassa.

Vierailija
7/11 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiminnasta en tiedä paljoakaan, mutta mieti asiaa näin, jos veljesi haluaa kertoa hyvinkin intiimejä asioita elämästään hän varmaan haluaa kuulijajoukonkin olevan suppea. Ehkä näin?

Vierailija
8/11 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on mokannut niissä salatut tiedot asetuksissa. Kysy suoraan veljeltäsi.

Vierailija
9/11 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen poistanut mm. uutisvirrasta noin puolet ystävistä, koska halusin vain lisää yksityisyyttä.

Vierailija
10/11 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että kuuluu esimiesaseman tuomiin "etuihin" eli pelkäävät, että käräytän heidät. Johtuu varmaan enemmän pyörivistä yt:stä ja potkujen pelosta kuin liittyy minuun henkilönä.

En ajattele asiaa sen enempää. Jokaisella on vähän eri kriteerit keitä pitää kaverilistalla eikä siinä mitään.

Vierailija
11/11 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap