Vierailin tuttuni hääblogissa..
Vaikuttaa aikamoiselta kontrollifriikiltä tuo morsian!
Blogissa oli kohta: "säännöt ja ohjeet juhlavieraille", missä morsian oli kirjoittanut ohjeet kaikkeen mahdolliseen: mm. saapuminen juhlaan, tanssiminen, leikit, käyttäytyminen ruokapöydässä, alkoholin käyttö, lasten käyttäytyminen, morsiusparin tervehtiminen, lahjat... Eipä taida paljoa luottaa vieraiden arvostelukykyyn!
Ensi kesänä nuo häät ja toivon todella ettei kutsua meille tule! Onko tälläinen yleistäkin nykyään..?
Kommentit (33)
mutten viitsi laittaa kun kuitenkin tuttuni on.. -ap
Mäkin haluan käydä katsomassa!
En muuten usko hetkeäkään tuohon potaskaan! :D
pääsin blogiin k.o henkilön fb-profiilissa olevan linkin kautta. En tiedä pääseekö sinne edes muuten? -ap
blogin pitäjän nimellä (jota en tietysti täällä kertoisi) ja blogi tuli hauksi näkyviin, mutta kun klikkasin sitä tuli "not found" eli sivu ei näy tuota kautta. -ap
olevan linkin kautta näkyy, eli on olemassa..-ap
valitset "copy link", tulet tänne, kirjoitat otsikon, ja painat control-V viestikentässä.
Siinäpä se.
Jos olisin tajunnut, mikä on ihmisten mielestä sopivaa hääetikettiä, olisin minäkin määritellyt säännöt etukäteen!
Vieraiden arvostelukykyyn ei todellakaan kannata luottaa.
Jos ei tuon blogin sisällöstä pidä, ei varmaankaan kannata osallistua koko juhlaan. Sekään ei varmaan morsianta haittaa, saapahan blokattua pois vieraat, jotka eivät ymmärrä juhlien arvokkuutta.
viitsi linkittää, etten tule itse "tunnistetuksi". Lähinnä katsoin vaan googlesta kun joku sanoi ettei löydä..-ap
olen itse kanssa jättänyt yhdet häät väliin liiallisen kontrollifriikin morsiammen takia. Olin sitä mieltä, että jos pitää puuttua kaikkeen niin parempi että juhlivat sulhon kanssa kaksin.
Onneksi en mennyt ja haaskannut rahojani lahjaan ja vaatteisiin kun pariskunta erosi alle vuoden päästä häistään.
tottakai morsiamella on monta ystävää eikä hän voi tietää kuka niistä sen tänne linkitti! Tuskin hän edes käy samalla foorumilla kuin sinä. kerro nyt vaan :)
en itse menisi tuollaisiin häihin, missä minua vieraana käskytettäisiin pukeutumaan ja syömään tietyllä tavalla. vaikka hääjuhla onkin tärkeä juhla, niin ei se ole mikään näytelmä. ei morsian voi sanella mitä muut tekevät ja sanovat. juhlikoon sitten yksin.
laita vaan rohkeasti linkki...ihmisillä on fb:ssä satoja ja taas satoja ystäviä, ei hän voi mitenkään koskaan saada selville kuka linkin laittoi! tai sit kopioit tekstin tänne ja vaikka muutat paikkatietoja tai muita jos on tarpeen..
tahdo linkittää.. Mutta tässä yksi esimerkki:
Juhliin saapuminen:
Tulethan kirkkoon hyvissä ajoin. Mielellään vähintään 20 minuuttia ennen vihkimisen alkua. Muistathan käyttää lapset wc:ssä ja syöttää nämä ennen juhlaa. Varaathan pikkuvauvalle mukaan tutin ja hiukan isommalle esim. kirjan tylsistymisen välttämiseksi (jos lapsi alkaa vihkimisen aikana itkemään tai riehaantuu liiaksi viethän tämän ystävällisesti kirkosta ulos).
Jos kuitenkin myöhästyt tulethan hiljaa ja mahdollisimman huomaamattomasti. Istua voitte vapaasti kummalle puolelle tahansa kunhan kirkko täyttyy tasaisesti.
tahdo linkittää.. Mutta tässä yksi esimerkki: Juhliin saapuminen: Tulethan kirkkoon hyvissä ajoin. Mielellään vähintään 20 minuuttia ennen vihkimisen alkua. Muistathan käyttää lapset wc:ssä ja syöttää nämä ennen juhlaa. Varaathan pikkuvauvalle mukaan tutin ja hiukan isommalle esim. kirjan tylsistymisen välttämiseksi (jos lapsi alkaa vihkimisen aikana itkemään tai riehaantuu liiaksi viethän tämän ystävällisesti kirkosta ulos). Jos kuitenkin myöhästyt tulethan hiljaa ja mahdollisimman huomaamattomasti. Istua voitte vapaasti kummalle puolelle tahansa kunhan kirkko täyttyy tasaisesti.
OMG!! Anna lisää näitä herkkupaloja. Nimim. kotona tylsää
Niin just! Kopioi koko teksti!
Kuulostaa kamalalta. Jos minut kutsuttaisiin tuollaisiin ja tietäisin etukäteen rajoitukset, niin kieltäytyisin kohteliaasti kutsusta.
Kun mun veli meni naimisiin, niin ne laitto hääkutsuun mukaan sellasen huumoriohjeen. Sen sai muistaakseni ihan naimisiin.infosta.
Juhlassa on tarjolla alkoholijuomia. Toivomme että avoimesta baarista huolimatta kaikki tuntevat rajansa. Pikku hiprakka on suotavaa, mutta humalaisia ei suvaita. Häiriköivästi käyttäytyvät poistetaan juhlasta välittömästi.
Tulee mieleeni että paljonko sinne on vieraita kutsuttu ja KEITÄ kun näin tarkkaa täytyy neuvoa? Tuskin ainakaan läheisiä.. -ap
ja pukeutuminen. Eikä muuten ollut mikään "juhlapuku"-tyylinen vaan oli tarkkaan määritelty sopivat värit, helman pituudet ym.. -ap