Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä on ollut puhetta kovin hajustetuista pesuaineista,itse en ole aiemmin

Vierailija
25.09.2009 |

ilmiöön törmännyt paitsi nyt kun päätin testata nestemäisiä pesuaineita esim omon nestemäinen pesuaine tuoksuu/haisee TODELLA voimakkaalle! Inhottavaa,mieto tuoksi ei haittaa,mutta tämä on jo itsellekin aika häiritsevää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin yhdeltä tuttavalta lastenvaatteita, jotka olivat varmaan vuoden verran kaapissa odottamassa lapseni kasvua. Ja kas kummaa, pesuaineen haju pullahti laatikosta ja vaatteista edelleen vuoden jälkeen...

Vierailija
2/8 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lisännyt ylimääräisen huuhtelun, mutta silti tosi voimakasa tuoksu. Ei tuota voi käyttää kuin johonkin sukkapyykkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytön Omon black velevetiä mustille vaatteille. Laitan vain kolmanneksen suositellusta määrästä ja huuhteluaineeksi etikkaa. Se ei mielestäni haise pahalta.

Vierailija
4/8 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka haisee ihan kammottavalle. Mutta kyllä se haju ajan kanssa lähtee, kun vaatteet on muutaman kerran pesty.

Vierailija
5/8 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sitä haistellessa herää. huh.

Vierailija
6/8 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. ekologisia pesuaineita, esim. Ecover ja Sonett, tai mitä nyt sattuu kulloinkin olemaan. Näissä on sellainen ihanan mieto tuoksu, hajusteet on luonnollisia öljyjä. Esim. viime keväänä ostin Virosta sellaista ihanaa saksalaista pesuainetta (en muista merkkiä), joka oli hajustettu appelsiiniöljyllä. Ah, siinä oli NIIN hyvä tuoksu.

Noita aineita saa kyllä myös hajusteettomana, ja ostankin välillä näitä tuoksuttomia. Oon tosi hajuherkkä, enkä kestä mitään läpitunkevia offensiivisia hajusteita, mitä mun mielestä näissä markettipesuaineissa on. Mun mielestä näistä markettipesuaineista tulee lisäksi sellainen ihmeellinen pinta tekstiileihin, ne tuntuu ihan erilaisilta, sellaisilta kovilta ja jotenkin nihkeitä. Kun oon kerran siirtynyt ns. hippiaineisiin, en enää vaihda takaisin!

Vierailija
7/8 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omoa itsekkin laitan vähemmän kuin ohjeessa ja kuivatan pyykin ulkona, haihtuu vähän se tuoksu.

Vierailija
8/8 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vein pyykkiä ulos narulle kuivumaan ja siinä vieressä oli jonkun lakanat. Siis huhhuh miten ne pystyy nukkumaan niissä?? Mun nenä on tottunut harjuttomiin kun olemme niitä käyttäneet niin kauan kuin muistan. En myöskään käytä ollenkaan huuhteluaineita joten sekin tuoksu/haju jää pois.

Itse tykkään kyllä noista Ecoverin tuoksuista,vaikka tavallisten pesuaineiden tuoksu tuokin oksennuksen kurkkuun. Etenkin ecoverin pesujauheen tuoksu on sellainen aivan käsittämättömän ihana, se kyllä haihtuu nopeaan eikä kerry vaatteisiin, mutta puhtaan pyykin tuoksu viikatessa on tajunnan räjäyttävä. Harmi että se on niin kallista.............

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi