toimiiko alli normaalipainoisella?
Kommentit (7)
vai silmämääräisesti arvioi vaan?
mulla on lihava veli, jos pistän sen hakee?
Täytyy olla huomattava ylipaino, jotta sitä saa ostaa.
Mun kaverilla 8 kg ylipainoo ja ihan vaan hakemalla sai, täti oli vähän "haastatellut" ja myynyt saman tien. Tämä Helsingissä.
ihan millä keinolla tahansa. Hehän jäävät helposti koukkuun esim ulostuslääkkeisiin. Allilla saa aikaan rasvaripulin.
kyllä myytiin. painoni juuri sillä rajalla, mikä allin käyttöön vaaditaan. mutta ei taida olla rasvaa riittävästi ruokavaliossa, koska ei mitään tehoa tuolla allilla. ainoastaan, kun söin kokonaisen ravintolapizzan ja ison suklaalevyn samana iltana, oli ruuansulatuksessa muutosta. joten mitään ihmeitä tekevää ei näillä pillereillä ainakaan minun dieettini valitettavasti ole. 12kg pitäis pois saada...
Syömishäiriöinen laihduttaa ihan millä keinolla tahansa. Hehän jäävät helposti koukkuun esim ulostuslääkkeisiin. Allilla saa aikaan rasvaripulin.
Mutta ovatko syömishäiriöiset normaalipainoisia? (Voivatpa ollakin, itse kun en tunne yhtään syömishäiriöistä niin en osaa sanoa.)
Kaikilla ei ole puhdasta perinteistä anoreksia nervosaa vaan syömishäiriö voi olla epätyypillinen, välillä ahmimista, välillä paastoamista. Paino voi heitellä tai pysyä normaalilukemissa mutta suhde ruokaan ja omaan olemukseen ja painoon voi olla neuroottinen, ahdistunut ja epärealistinen. Normaalipainoiset naiset melko usein kokevat itsensä lihaviksi.
Täytyy olla huomattava ylipaino, jotta sitä saa ostaa.