Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ota nyt taas selvää! (pph)

Vierailija
24.09.2009 |

Lastemme hoitaja on sanonut, että tekstiviestin voi laittaa mihin aikaan tahansa. Laitoin sitten viestin 23 ja aamulla vastasi, että tuli viesti vähän myöhään. Siis, miksi sanoa että laita viestiä ja sitten valittaa??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään nouse yöllä lukemaan hoitolasten vanhempien viestejä, vaan luen ne vasta aamulla. Viestin saa kuitenkin laittaa yölläkin, mutta mulla on kännykkä silloin äänettömällä.

Vierailija
2/9 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku raja siinäkin on koska niitä viestejä laitetaan. vaikka sanotaan koska vain niin se ei tasan tarkoita sitä että yöllä ihan pakko pistää. haloo!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että viestin voi laittaa ns. "ihmisten aikoihin" mihin aikaan tahansa. Itse miellän tuon ajan ~ aamu 7 ilta kymmeneen.

Vierailija
4/9 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä edes klo 22 aikaan.

Pph luultavimmin tarkoitti, että saa laittaa myös hoitoajan ulkopuolella niitä viestejä ja piti itsestäänselvyytenä, että ihmiset tajuavat asiassa jonkinlaiset rajat.

Vierailija
5/9 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät tajua että pph on ansainnut oman aikansa eli yöunet kun muun ajan hän hoiteleekin ihania muksuja aamusta iltaan surkealla palkalla. en ole muuten itse pph.

Vierailija
6/9 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilmotit, että lapsi tulee normaalia aiemmin hoitoon seuraavana aamuna tms. niin oli liian myöhään. Mutta jos taas lapsi esim. sairastunut illalla, niin mulle ois ihan passeli aika ilmoittaa tuo.

Itse laitan puhelimen yöksi äänettömälle, joten mulle voi laittaa viestin mihin aikaan vaan. Mutta kannattaa vanhemman itsekin miettiä, mihin aikaan mitäkin ilmoittaa.

T.pph

Vierailija
7/9 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka lapsi herää oksentelemaan.

Aamulla ehkä nukkuu pitkään ja saat itsekin nukkua eikä tartte enää ilmotella! Saa ottaa samalla herätyskellon pois päältä.

Minusta SE on liian myöhään ilmottelua että herää klo 6 tai 7 ilmoittamaan ettei tulla tai tullaan klo 10. Koska fiksu hoitaja katsoo heti herättyään kännykästä onko viestejä tullut yöllä ja näkee heti ettei Matti tule aamupalalle vaan sitten ulkoiluun.

Vierailija
8/9 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöksi osaan laittaa puhelimeni äänettömälle.

Niinpä esim. lapsen sairastumisesta voi laittaa viesti vaikka kello 2.30 (eipä ole kukaan vaan laittanut)luen sen sitten vasta aamulla ja tiedänpä heti keitä odotan aamupalalle!

Edellisen kanssa kuitenkin samaa mieltä siitä että jos asia koski lapsen tulemista aiemmin niin siihen olisi kyllä vähän myöhäinen ajankohta ilmoitella.

pph myös

Vierailija
9/9 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tarkoittanut sitä, että viesti tuli myöhään siltä kannalta, ettei enää ehtinyt valmistautua. Siis esimerkiksi jos illalla klo 23 ilmoittaa, että lapsi tuleekin aamulla tuntia aikaisemmin hoitoon, niin jos hoitaja on illalla jo nukkumassa ja näkee viestin vasta aamulla, ei välttämättä ehdi tehdä omia aamutoimia ja valmistaa aamupalaa ennenkuin lapsi tulee. Esimerkiksi. Jos taas asia olisi ollut se, että lapsi on kipeä eikä tule aamulla ollenkaan, hoitaja näkee viestin joko illalla tai aamulla, eikä siihen tarvitse sen kummemmin valmistautua.