Mitä tykkäät nimestä Luumu?
Kommentit (24)
Luumuhan on semmoinen pitkulanpyöreä, kivisydäminen löllö.
että Luumua en antais nimeksi, vaikka erilaisista nimistä tykkäänkin noin niinku yleensä. Maissi ois kiva! Luumuun kyllä varmaan tottuis.
Miksei tyttö voisi olla Luumu, kun voi olla Kirsikkakin?
ajattele vaikka coctailkirsikkaa tai kirsikoita shampanjaa ja sulaa suklaata.
Luumu nyt voi olla vain unkarilainen halpatuonti tuoreena tai kuivattu mummojen ulostuslääke.
luumu on tarkoittanut tyhmää, joten ei ole oikein hyvä. Kirsikka on sama kuin Kirsi, joten siksi se sopii nimeksi paremmin.
kun rinnat joko kasvavat tytöllä - tai sitten eivät...
tyylikkäälle Kirsille, joka on virallinen nimi, joten Kirsikkaan on ikään kuin totuttu. Mutta Luumu... siinä on liikaa UUUU-kirjaimia ja se kuulostaa Mummujen Ummetus-avulta! Sorry!
Lapsuudenperheessäni Persikka oli kauniimpi nimitys sanalle Perse :)
Mutta Kumppikseksihan kakarat sen vääntäis.
No mikset pistäisi suoraan Sinikka, joka on sitten luumulajike ja kuulostaakin ihan naisen nimeltä.
Luumusta mulle tulee ihan irstaita ajatuksia mieleen.
tää on melkein yhtä hyvä kuin se joka tänään aiemmin pohti tytön nimeksi Helunaa...
Miksi ihmislasta pitää kutsua hyötykasvin nimellä, onko ihmisnimiä maailmassa liian vähän?
Miksi ihmislasta pitää kutsua hyötykasvin nimellä, onko ihmisnimiä maailmassa liian vähän?
Kielletään kaikki semmoiset nimet kuin tuuli, pilvi, lumi, aura, vilja, kaisla, ruusu, kukka, meri, kuutti, veli, sisko jne. Samalla perusteella voisi lapselle antaa etunimeksi Luumu, Persikka, Heluna, Mansikki, Kenkä, Pöytä, Paviaani, Heiskanen jne...
ps. jollekin; rypäleestä tulee rusina
En tosin nimeäisi Rypäleeksikään
Mielenkiintoista pohdintaa.
Itse olen nimeeni han tyytyväinen,
terveisin Luumu
Oisko tämän nimen kantaja sitte vanhana Rusina...