Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei YÖK! Tuttava ajoi alapääkarvat mun miehen partakoneella!

Vierailija
19.09.2009 |

Hyiii... Mua ällöttää. Mä törmäsin eilen baarissa yhteen tutun tuttuun jonka kanssa oltiin tossa loppukesästä samoissa juhlissa. Juteltiin juhlista ja tää tuttava sanoi aika hyvissä hiprakoissa, että teki pienen källin perheen isännälle.

No minä kiinnostuin tietty, että mitä ihmettä oli sitten tehnyt. Tuttava kertoi, että oli yläkerran vessassa huomannut partakoneen ja ihan päähänpistona ajeli sillä alapäänsä karvat "kun voi vaikka käydä jatkoilla baarissa flaksi".

Ei helevetti. Mulla sytytti kyllä heti, että isäntäväen oma makkari on alakerrassa ja sen yhteydessä on niiden oma kylppäri ja ylhäällä on vain kaksi huonetta, työ- ja vierashuone. Ja me oltiin yöpymässä siellä talossa joten se partakone jolla källinsä teki ei suinkaan ollut perheen isännä vaan mun miehen.

Siis hyi, mä en tiedä miten suhtautua tähän. Mietin just että kertoisko miehelle asiasta vai heittäskö ton partakoneen vaan menemään ja ostais sille uuden... vaikka isänpäivälahjaksi.

Taivas, että voi ällöttää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan ihan tyytiksenä vaan, aika mukava juttu mitä mietiskellä aina partaa ajaessa :)

Vierailija
2/4 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kovinkaan ilahtunut tiedosta, että tää valopää on hieronut sen partakonetta tuheroonsa... ja minä en ainakaan ole tiedosta mitenkään riemuissani.

Teidänkö mielestä tuollaiset källit on ihan ok ja kivoja juttuja???

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöuniasi tuon takia. Onko oikeesti noin vakavaa? Itseeni lähinnä naurattaa, sekä karvojenajelu että sun reaktio=)

Pieni ilkikirisuus on ihan paikallaan joskus, tosin meni kirves kiveen tällä kertaa kun noin pillastuit.

Jos olisin mies vain nauraisin asialle, mutta sinähän miehesi tunnet.

Vierailija
4/4 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tai jotain.