Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä vehje kandee ostaa parketin pesuun?

Vierailija
19.09.2009 |

Ennen muinoin minulla oli moppi, joka käännettiin kuivaksi vipuvarrella. Sinänsä ihan kiva vehje, mutta parketti menetti kiiltoaan. Oli kai aina liian märkä.

Sitten ostin - minkä lie merkkisen - leveän lastan, sellaisen, mikä Sinilläkin on. Se ei toimi ollenkaan märän liinan kanssa, vaan nytkähtää vähän väliä kiinni.

En siis "pyyhi pölyjä", vaan haluan pesetä liat. Mikä kannattaa ostaa? Tuota Sinin lastaa olen katsellut, mutta toimiiko se?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kanssa sellainen sinin lasta ja siihen mikrokuituinen parkettiosa. Kiinnitetään tarroilla.

Se Sinin lasta ei käänny samalla tavalla kuin sellaiset käytävämopit, joilla on tarkoitus pestä SUURIA pinta-aloja kahdeksikkoliikkeellä.

Just moppasin lattiat ja pesin jonkun hillotahran ihan vanhanaikaisesti hankaamalla sillä mopilla edestakaisin.

Mä olen kokenut itse asiassa kaikista kätevimmäksi sellaisen parkettisuihkeen, jota suihkutetaan moppiin. Saa ihan tavallisisita ruokakaupoista. Silloin ei tule ainakaan liian märkää.

Vierailija
2/7 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikä lähtee sinin lastan ostoon. Juuri tuo, että "hankaat hillotahraa" kertoo siitä, että se on erilainen kuin vanha lastani.

Olen mainostuksen uhri, ostan myös sellaisen parkettisuihkeen :-).

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin tein ;)

Vierailija
4/7 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittanut, että hanki siivooja. Hän ei enää siivoo, jos on varaa siivoojaan.

Siivoja oli, mutta robotti-imurisa olen tykännyt enemmän. Jonkun pitäisi nuo lattiat kuitenkin pestä...

ap

Vierailija
5/7 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis se mihin kiinnitetään tarralla sellainen sininen karvaliina. Hyvin toimii.

Vierailija
6/7 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se lasta ei käänny väärään suuntaan, jos alkaa hinkkaamaan jotain paikkaa?

tuo minun toinen lasta, joka on ulkomailta ostettu eikä mitenkään halpa, suostuu toimimaan hyvin vain, jos tekee z-liikettä eikä mitään muuta.

ap

tai siis se mihin kiinnitetään tarralla sellainen sininen karvaliina. Hyvin toimii.

Vierailija
7/7 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes ymmärrä mitä tarkoitat ;)