Oletko joskus ihastunut johonkin ihan objektiivisesti ajateltuna
kauheaan mieheen? Siis ei nyt mihinkään raiskaajaan tms. hirviöön, vaan mieheen, jonka tyyli, olemus, elämäntavat tai perusolemus on ollut ihastuneissakin silmissäsi vähintäänkin kyseenalainen?
Kommentit (6)
Pukeutuu ihan hirveästi. On ylipainoinen. Kuuntelee osin hyvin karmeaa musiikkia (esim. Popedaa ja Yötä ja muita rimanalituksia). Kuitenkin on kummalla tavalla helvetin karismaattinen. Ja fiksu. Ja ne silmät. Oi oi sentään, ne silmät...
Olen selittänyt asian itselleni niin, että koska mulla on kamalan raskasta töissä, raskasta kotona ja miehen kanssa sukset ristissä milloin mistäkin, niin kaipa sitä jostain pitää vipinää repiä arkeensa.
Heh, en todellakaan aio tehdä asian eteen YHTÄÄN mitään (vaikka tämä "ihastus" on kestänyt jo pari vuotta).
Ja oletkos huomannut, että ihmiset jopa sitoutuvat tyyppeihin, jotka ovat kaikkea muuta kuin järkevä sitoutumisen kohde.
Menin itse naimisiin 10 vuotta sitten miehen kanssa, jonka nyt kiertäisin kyllä kaukaa. Mies on kyllä edelleen komea, tajuttoman karismaattinen, älykäs ja sivistynyt alfauros eikä sängyssäkään mikään surkimus, mutta tunne-elämältään keskeneräinen ja tunneilmaisuiltaan estynyt, pakkomielteidensä riivaama ihminen, jolla on erittäin paljon asperger-tyyppistä käyttäytymistä ja oireilua.
ap
Meillä töissä sovinistinen ylipainoinen paskiainen, jonka kanssa päivittäin ollaan lähes ilmiriidoissa. On todella ilkeämielinen, tuntee vahvaa tarvetta olla aina oikeassa, kutsuu kaikkia yli 50kg jotakin mustaa vaatetta käyttäviä naisia goottinorsuiksi jne.
Meinasin tehdä elämäni mokan, kun viime pikkujouluissa äidyin ensin hänen kanssaan ensin jostain kinaamaan ja molemmat suuttuivat ihan oikeasti. En tajua mitä tapahtui, mutta yhtäkkiä melkein naitiin siinä kaiken kansan nähden! En tajua mikä muhun meni! Pikkujouluista ihastusta kesti puolisen vuotta.
Meillä töissä sovinistinen ylipainoinen paskiainen, jonka kanssa päivittäin ollaan lähes ilmiriidoissa. On todella ilkeämielinen, tuntee vahvaa tarvetta olla aina oikeassa, kutsuu kaikkia yli 50kg jotakin mustaa vaatetta käyttäviä naisia goottinorsuiksi jne.
Meinasin tehdä elämäni mokan, kun viime pikkujouluissa äidyin ensin hänen kanssaan ensin jostain kinaamaan ja molemmat suuttuivat ihan oikeasti. En tajua mitä tapahtui, mutta yhtäkkiä melkein naitiin siinä kaiken kansan nähden! En tajua mikä muhun meni! Pikkujouluista ihastusta kesti puolisen vuotta.
joka käyttäytyy kuin 5-vuotias? Oli tosin ihan hyvännnäköinen ja ilmeisesti siksi vetosi minuun.
Joo, olen, tosin siitä on lähes 10 vuotta aikaa. Kyllä sitä voi tuntea vetoa sellaistakin tyyppiä kohtaan, joka ei ole mitenkään ihanteellinen. Ja oletkos huomannut, että ihmiset jopa sitoutuvat tyyppeihin, jotka ovat kaikkea muuta kuin järkevä sitoutumisen kohde.