G: kuka on nyt suuttunut miehelleen?
se saatanan urpo.. eli MINÄ AINAKIN!
Kommentit (10)
Meni taas jotenkin yrmeänä nukkumaan, ei koskaan halua viettää iltaa mun kaa vaan työ vie kaikki voimat. Aina väsyny.
Taas oli mies lähteny kaverin kans "parille" ja ne parithan tiedetään...
Ketuttaa jo valmiiks ku se yöllä tulee kotiin.
Aikaa on yhteisesti on niin vähän. Menee kuitenkin mieluummin nukkumaan kuin on minun kanssani. Surullista.
että yhtäkkiä alkoi tosissaan haukkua ja sättiä mua asiasta (yhdestä tekemisestäni), josta aiemmin ollaan puhuttu ihan asiallisesti, enkä edes tajunnut sen olevan minua vastaan siinä asiassa. Vitun ääliö, ei kyllä tule saamaan pillua ainakaan kuukauteen!
Mä olen niin vitun väsynyt siihen että miehen masennuksen varjolla mun pitäisi niellä mitä vaan ja pitää aina turpani kiinni kun ottaa päähän. Ja jos erehdyn aukaisemaan kitani, niin seurauksena on viikon mykkäkoulu. Ei jaksa enää.
Tai en oikeastaan jaksa enää olla edes vittuuntunut siihen. Ei jaksa kiinostaa. Olkoon.
Voi rassukkaa, pitää tukea ja ymmärtää joka käänteessä. Kaikki tempaukset sallittuja. Omia tunteita ei voi näyttää, tulee pitkä ahdistus. Terapiassa kun kävimme, akat olivat kilpaa paijaamassa ukkoa ja jotenkin kaikki vaikeudet käännettiin mun syyksi. Kahvipöytä keskustelut olivat: Voi kun mulla on nyt taas tällaista vaivaa jne. Kerrankin kun oli vieraita, niin iloinen tunnelma piti heti vaimentaa. Tsemppiä ysi!
mies on taas työreissussa ja tietty nautiskelee työkaverinsa kanssa, jota niiiiin rakastaa!
ottas sitten vastuun elämästään ja eroais eikä pakottas muakin elämään tätä kulissia!:(