Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
kukaan saanut kenkää koeaikana'?
Kommentit (2)
Halusi tehdä työtä omalla tavallaan, mikä ei ollut yhtään linjassa meidän muiden tapoihin. Kun meillä muilla kävi päivässä keskimäärin 6 asiakasta, hän halusi "panostaa laatuun" ja asiakkaita kävi yksi päivässä. Sai kyllä huomautuksen asiasta ensin, mutta ei halunnut muuttaa tapojaan.
Siis suomeksi laiska pas*a.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ja en tiedä miksi. pari viikkoa aikaisemmin sain työtodistuksen missä oli vaan kiitettävästi toimittu.