Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies suuttui ja haukkui, kun ensimmäista (1.) kertaa en päivällä

Vierailija
17.09.2009 |

jaksanut laittaa astioita koneeseen. Jos olen itse pari tuntia poissa kotoa, talo on aivan kauheassa kunnossa. Onneksi, lasten vuoksi, sain pidettyä suuni kurissa. Tänne on hyvä tulla avautumaan.

Lieventävä asianhaara on kohdallani se, että olen 33 viikolla raskaana,kaksoset. En saa nukuttua kunnolla öisin, närästää ja sen lisäksi olen hieman sairas. Päiviä kuormittaa lisäksi kaksi vanhempaa lasta.

Melkein pääsee itku, kun mies ei ymmärrä miten väsynyt olen. Enkä todellakaan ole av:lla hengaillu päivää. Ensimmäistä kertaa tänään.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuollaisen pellen kanssa olet? Mikä vitun idiootti ei pidä naistaan kuin kukkaa kämmenellä kun tämä odottaa hänelle lasta? Ja vielä kaksosia? Itse en melkein saanut ovia avata itse, kun mies huolehti raskausaikana niin kovin. Ja hei haloo, tiskikoneen täyttö, elämähän loppuu siihen jos joskus ei sitä jaksa tehdä! Laita hyvä nainen tuollainen pelle ruotuun!

Vierailija
2/18 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ole provo, kysyn vaan, että onko kivaa olla kynnysmattona? : O

Pikkasen itsetuntoa nyt peliin, hyvä nainen! Äläkä pidä sitä suutasi sen kummemmin kurissa, anna palaa vaan, jos se ukko siellä vielä jotain kehtaa urputtaa. Tekee lapsille hyvää nähdä, ettei äitiyteen kuulu missään muodossa mikään helevetin nöyristely.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei jaksa edes astioita pesukoneeseen laittaa. Ajattelitko synnytettyäsi ja hoitaessasi kaikki lapsesi ihmepiristyä ja alkaa siivota ja laittaa?

Vierailija
4/18 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

imuroinut koko talon. Joka päivä siivoan, tiskaan, leivon viikoittain esim. piirakkaa ja leipää. Normaalisti jaksan arkirutiinit, mutta tämä raskaus vie voimat.

Kiitos myötätunnosta teille parille, mies on saanut kyllä kuulla kunniansa, useinkin. Kulutan vain voimiani jos alan huutamaan, eikä se lapsille ole hyväksi. Mieluummin juttelen" illalla heidän nukkuessa.

Vierailija
5/18 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

painaa jokin!

Miksi te ette selvitä asioita lapsien kuullen. Enkä puhu mistään huutamisesta? Vaan asioiden halki puhumisesta.

Vierailija
6/18 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro nyt sillä rakkaalle siipallesi, että kun nainen on raskaana (olkoon sitten masussa yksi tai kakasi) niin hän ei enään noilla viikoilla kumartele tiski- tai pyykkikoneelle. Laita se siippasi tai lapset tekemään nuo hommat. Itse en ainakaan enään voinnut kumarrella ja enkä edes ylettänyt pyykkikoneen pohjalle jos vaikka halusinkin.

Nyt koko perhe siis äidin avuksi!

Vierailija
7/18 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

väkisin peppuun???

Vierailija
8/18 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaksosraskauksissa on aina oma riskinsä. Keskosena syntyy moni kaksonen..eikä auta yhtään jos äiti hulluna raataa päivät pitkät vaikka ei jaksaisi!

En siis halua sinua pelotella, mutta onhan se totta. Jos joudut vuodelepoon sairaalaan, tai reissaamaan joka päivä vastasyntyneiden teholle lapsia katsomaan, niin mies sitten saa sitä tiskikonetta täytellä ihan itse ja tehdä aika paljon muutakin!

Tsemppiä sinulle, äläkä alistu tuollaiseen potaskaan!! Lepäät kun siltä tuntuu, viis miehen sanomisista.

Vierailija
9/18 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni ei kylläkään tee ihmeemmin kotitöitä, mutta ei koskaan ole moittinut jos jotain on tekemättä. Ja onkin, sillä teen niin paljon kaikkea ompelusta lasten kanssa oloon, että vieraiden ilmoittaessa tulostaan laitan sitten "viimisen päälle" kuntoon.

Kerran anoppi vaikutti puhelinkeskustelussa siltä kuin haluaisi laähteä Tallinnaan päiväristeilylle vielä aaton aattona, koska aika kävi välillä pitkäksi, eikä asuttu kyläilyetäisyyksillä.

Lähdin anopin kanssa ja matkalla laivalle mieheni totesi että on oikeastaan hyvä kun lähden, sillä kotona tulisi tehtyä vähän liikaakin jouluvalmisteluja, ja sitten itse jouluaattona olisin väsynyt.

Mieheni oli hyvillään siitä, että minä sain hieman levähdystä kaikesta. Laitoin kyllä ennen lähtöä kaikki niin kuntoon, että ehdin nukkua vain muutaman tunnin. Mies meni työhön jättäessään minut terminaaliin...Minulla oli mukana tarvikkeet paketointia varten, sillä paluumatkalla paketoin ostamiani lahjoja lapsille, eipä mennyt ihan laiskotteluksi tulomatka.

Harmi miehesi asenne, sillä raskaus varmaan on rasittava elimistöäsi. Entäpä jos esim. verenpaine alkaa nousta. Voit joutua sairalaan lepäämään. Näin jos huilaat välillä uhmaten joitain kotitöitä - mikä ei maailmaa kaada, voit saada raskauden loppuun mukavasti, ilman yllätyksiä. Kerro miehellesi kuinka asiat täytyy laittaa tärkeysjärjestykseen. Kun äiti ei lepää, mitä seurauksia...

Itse olen joutunut kaksi viimeistä raskautta olemaan aivan raskauden alusta asti levossa. Työhön annettiin jo alkuun sairaslomatodistus, olin riskisynnyttäjä ikäni vuoksi. Koko raskausajan ajan oli pelko joutua sairaalaan, mieluimmin makasi kotona. Olin n. tunnin jalkeilla, kaksi tuntia sängyssä jne.

Verenpainemittauksissa jouduin käymään joka toinen päivä, sairaalan polilla joka toinen viikko. Aina lääkärit muistuttivat levon merkityksestä verenpaineessa.

Välillä lääkäri osoitti ovea ja kehoitti osastolle lepäämään, ei yhtään kiva, sillä kotona oli viisi lasta, nuorin pari vuotias. Joten, jotta kaikki menisi hyvin, lepää silloin kun on vähänkin tilaisuus. Ikävää kun nykyään ei saa enää kodinhoitajia kunnalta.

Vierailija
10/18 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloin väsyneenä itkemään, teidän myötätunnon vuoksi ja mies havahtui. Pahoitteli käytöstään.

Vierailija
11/18 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nyt voitte rauhassa puhua, että et todellakaan jaksa pyörittää samallaista täyden palvelun majataloa kuin normaalissa tilanteessa tai edes alkuraskaudessa. Tarvitset 2/3 päivästä lepoa ja sitten jos jaksat voit puuhastella jotain. Nyt myös lapset auttamaan eli jos ovat riittävän isoja niin olisikohan perhepalaverin aika? Eiköhän lähiviikoilla ole tärkeintä että vauvat pysyvät hyvävointisina masussa. Syökää enemmän ostoruokaa ja turvaudu eineksiin, kyllä oma pullaa voi leipoa sitten taas myöhemmin.

Jaksamisia!

Vierailija
12/18 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et jaksanut laittaa astioita koneeseen? No huh huh! Ryhdistäydy nainen!

Vierailija
13/18 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää vääntää niin paljon lapsia, ettei selviä arkipäivästä? Miksi haukkua miestä? Ehkäisykin om keksitty.

Vierailija
14/18 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle tsempit, toivottavasti saatte mihen kanssa puhuttua kunnolla.

(Ja ihan totta, olen itse synnyttänyt keskosen rv33, eikä se teholla istuskelu kuukausiakaupalla kovin kivaa ole, joten sinullakin lepo on oikeasti paljon, paljon, paljon tärkeämpää kuin kotityöt ja raataminen!

Vierailija
15/18 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihan ensimmäistäkin odottaessa voi olla väsynyt eikä oikein jaksa tehdä nitä kotitöitä joita tavallisesti tekee tai maha olla jo niin iso, ettei sen kanssa kertakaikkiaan voi tehdä esim kumartelua vaativia hommia. Joten älkää syylistäkö AP:tä

Vierailija
16/18 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää vääntää niin paljon lapsia, ettei selviä arkipäivästä? Miksi haukkua miestä? Ehkäisykin om keksitty.

Oletkohan itse ollut raskaana koskaan? Saati sitten kantanut kaksosia... Jos oletkin niin miksi se on niin vaikeaa ymmärtää, että raskaudet on erilaisia ja toisilta vain on energia täysin lopussa... Eiköhän ap selviä niistä arkipäivistä taas raskauden jälkeen ihan tavalliseen tapaansa... Ja kyllä niiden miestenkin pitää jaksaa tehdä jotain muutakin kuin juoda kaljaa tv:n ääressä..

Vierailija
17/18 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että tarina päättyi onnillisesti ja mies pyysi anteeksi töiden aiheuttamaa äkillistä mielenterveyden heilahdusta.

Onneksi on torstai ja viikonloppu lähellä. Mies pääsee lepuuttamaan hermojaan. Se siitä puuttuisi että hoitaisi stressiään alkoholilla joka vain pahentaa asioita.

Vierailija
18/18 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei jaksa edes astioita pesukoneeseen laittaa. Ajattelitko synnytettyäsi ja hoitaessasi kaikki lapsesi ihmepiristyä ja alkaa siivota ja laittaa?

voi typerys!