Onko kellään käynnistetty synnytystä ennen laskettua aikaa
Kommentit (33)
että vältettäisiin edellisessä synnytyksessä tulleiden vaurioiden uusiminen.
ja mun sektio-pelon takia käynnistettiin napeilla. Ehin saaha 2x puolikkaan tabletin, synnytys kesti kaikkinenn 1½h.
Rv 37+4 lapsiveden vähäisyyden takia ja
rv 37+3 lapsivesien menon takia.
Oksitosiinilla kummatkin (+ ekassa kalvojen puhkaisu) ja tipan aloituksesta alle kahden tunnin kummatkin syntyneet.
Supistukset olivat todella kivuliaita, mutta eivät saaneet aikaan toivottua tulosta. Lapsi syntyi sitten kolmantena päivänä. Olin kivusta ja väsymyksestä niin sekaisin, etten muista lapsen syntymästä muuta kuin ajatuksen siitä, että toivoin jo tajun lähtevän. En pystynyt puhumaan, en liikkumaan, en edes itkemään. Mutta eihän sen kaikilla tarvitse näin olla. Minulla kuitenkin meni kivunlievitys ihan pieleen, ja kun nyt olen käynyt keskustelemassa asiasta, lääkärit (kolme eri lääkäriä) ovat todenneet, että niihän siinä usein käy, että supistuksia saadaan aikaan, mutta synnytys ei etene.
Tsemppiä sulle! vaadi kunnon kivunlievitys!
myrkytykset molemmissa. Sektioon meni kumpikin. Toista ei edes yritetty käynnistää kun vauva pienillä viikolla ja sydänäänet heikot.
Esikoinen oli 4170g ja synnytys päätyi sektioon.
Lantio kuvattiin tämän jälkeen ja yläaukilen mitan ihan rajalla.
Kuopuksen kohdalla käynnistys aloitettiin rv.38+3, lopulta tämäkin päätyi sektioon rv.39+3. (vauva 3600g)
Molemmat korkeiden maksa-arvojen vuoksi. Ensimmäinen käynnistettiin kovan kutinan vuoksi ja kaksosraskaus koska A vauvan käyrät oli pelkkää sahalaitaa.
käynnistettiin 39+4 tipalla. Neljä päivää otin supistuksia lisääviä pillereitä. Ei vaikutusta.
ja edellinen käynnistettiin 40+4 (synty 40+6). Mulla on anti-e vasta-aineita, joiden takia käynnistettiin heti ku se oli keuhkojen kypsyyden puolesta mahdollista.
En usko et enää voin edes lapsia yrittää tehdä, moisten vasta-aineiden vuoksi, jotka kerta kerran jälkeen pahenee :(((
Miksi kysyt, ap?
n. viikolla 39. eka synnytys imukupilla koska lapsi oli liian suuri, seuraavat saatiin ulos hieman pienempinä :)
käynnistettiin raskausmyrkytyksen takia. Oli niin hirveä kokemus, etten enää ikinä siihen suostu. Jos tällä kertaa tulee käynnistystarve, suostun vain sektioon ja siitä on jo sovittukin. Viikkoja nyt 32.