Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliopisto-opiskelijoita paikalla?

Vierailija
15.09.2009 |

Aloitan jatko-opinnot ja kysynkin, vieläkö nykyisin tehdään luentomuistiinpanot ihan normaalisti ruutupaperille vai suoraan tietokoneella? Että tiedän varustautua ekalle luennolle oikein :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaas tyhmälle yliopistoon hakeneelle. Miten nuo opinnot yliopistossa toimii? Onko luennoilla läsnäolopakko, onko paljon ryhmätöitä tai projekteja vai onko mahdollista tenttiä ja opiskella kotoa käsin. Ei tietenkään kokonaan, mutta suurilta osin. Kauppatieteisiin siis olen hakeutumassa.

Vierailija
2/5 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat myös netissä tulostettavana, tai kurssilla peritään monistemaksu ja ne saa valmiiksi monistettuna. Niihin sitten voi halutessaan tehdä käsin tai koneella täydennyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. johtamista ja yritysjuridiikkaa pystyy lukemaan paljon kotonakin ja käy vain sitten tenttimässä.

Mä kävin yleensä ekalla luennolla, että sain tarpeellisen kurssi- ja tentti-infon ja pääsin jäseneksi johonkin ryhmään, jos kurssiin sisältyi harkkatyö. Harkkatyötkin hoituu nykyisin helposti sähköisellä yhteydenpidolla, joten harvoin niiden takiakaan tarvitsi paikan päälle mennä.

Etäopiskelu onnistuu siis ihan hyvin.

Vierailija
4/5 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/5 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. johtamista ja yritysjuridiikkaa pystyy lukemaan paljon kotonakin ja käy vain sitten tenttimässä. Mä kävin yleensä ekalla luennolla, että sain tarpeellisen kurssi- ja tentti-infon ja pääsin jäseneksi johonkin ryhmään, jos kurssiin sisältyi harkkatyö. Harkkatyötkin hoituu nykyisin helposti sähköisellä yhteydenpidolla, joten harvoin niiden takiakaan tarvitsi paikan päälle mennä. Etäopiskelu onnistuu siis ihan hyvin.

ajattelin pääaineeksi laskentatoimea ja rahoitusta. Onkohan siinä paljon läsnäoloa vaativia kursseja? Olen yrittänyt tutkia opinto-oppaitakin, mutta juu, olen vähän pihalla.. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän