Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitejä/Odottajia Rovaniemeltä??

14.09.2009 |

Hei vaan!!

Täällä on 26v 3pojan/masun äiti roista, kaipailisin uusia tuttuja samasta kaupungista tai lähialueilta!! Olisi mukava jutella kaikesta ja jakaa ajatuksia äitiydestä tai mistä vaan.. Rohkeasti vaan kirjoittamaan tänne mikäli olet jo äiti tai odotat tai vaikka vaan suunnittelet lasta!! :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä poikia sinulla on? Mulla on kaksi poikaa, kohta 3v ja 9kk. Olisi kiva saada uusia kavereita, sekä pojille että myös itselleni. Olen 34-vuotias ja asun Pöykkölässä.

Vierailija
2/4 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pojat on syntyneet 08/03 01/05 08/08 ja masun LA on 02/10 :) Mukava kun vastasit olisi kyllä mukava saada uusia ystäviä. Olisiko mahd vaikka kahvilla käydä tjs.. jos tutustuisi paremmin! Ei tarvisi tänne kaikkea kirjoittaa ;) Me asumme korkalovaarassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sähköpostiosoite on hellurei74@luukku.com

Otapas yhteyttä, niin josko tavattais jossain. Saatte te muutkin toki kirjoitella, jos olette kavereita vailla. =)

Vierailija
4/4 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Mä olen ensimmäistä odottava äiti Rovaniemeltä, laskettu aika 2/10. Minuunkin voi ottaa yhteyttä tanjamek-miukumauku-yahoo.com. Ois kiva tavata ja jutskailla niistä näistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan