Muita, jotka näyttää raskaana olevilta vaikka eivät olekaan?
Jos vasta synnyttäneet haluavat uskoutua, siitä vain. Oikeasti tarkoitan sitä, että raskaana ollessani olen tosi hoikka (kokoisekseni). Oksentelin yli puoli vuotta ja paino pysyi alhaalla. Synnytyksen jälkeen sai syödä oikeaa ruokaa ja paino nousi. Synnytysten jälkeen ruokahalu kasvoi ja liikunta väheni. Tuloksena suhteellisen hoikat raajat, peppu on melko timmi, ja mahassa paljon massaa. Ok, painooni nähden.
Ja joo, tiedän, että se on vaarallista, suvussa diabetesta ja ikääkin jo yli 30. Tiedän että paino lähtee suht. helposti. Kunhan kyselen, onko muitakin samassa tilanteessa?
Ja tietenkin pari ihmistä kommentoi, että perheenlisäystä tiedossa vaikka ei olekaan :(. Raskaana ollessa taas ei kommentoitu. Olin siis enemmän raskaana olevan näköinen ilman lasta kuin raskaana.
Muita vyötärölihavia, joilla samoja kokemuksia ja ehkäpä jopa vinkkejä?
Kommentit (2)
Kunhan jättäisin ylimääräisen oluen pois, asiat olisi paremmin. En herkuttele sipseillä, kekseillä ym. jota moni ajattelee ylipainoisen nauttivatn. Kaapissa monenlaista herkkua, ei taitaisi Hanna Partanen uskoa, että minun ei ole vaan normipainoisen miehen. :D,
Mutta ristinsä kullakin, kuka syö ja juo mitä suuhun sopii. Lisää vastauksia kiitos!
Keskivartalolihavuutta, vaikka muuten olen hoikka eikä ylipainoa. Diabetesriski myös minulla kohonnut (suku + raskausdiabetes)
Vinkkejä ei ole muuta kuin peittää mahaa sopivalla vaatetuksella