Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä? panikoinko turhaan?

Vierailija
13.09.2009 |

Mun miehellä alko just loma ja se lähti käymään parilla. Ei se haittaa, mutta n. 3viikkoa sitten oli viimeksi muutamalla ja miehellä meni sitten seuraavaan päivään.. ja puhelin oli vielä kiinni koko yön. Näin on tehnyt jo monta kertaa ja uhkasin jos vielä tekee niin en enää jaksa..

Vielä lisäksi se että olen raskaana viikolla 38+5 ja tänään on vihlonut ja supistellut enemmän kuin aiemmin..

Nyt tietenkin loukkaannuin kun päätti lähteä ulos ja hän suuttui kun murjotin.. Nyt sitten valvotaan että mies tulee kotia ja on tosi paha mieli.. Panikoinko nyt ihan turhaan? ja mitä tässä nyt kannattais tehä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paska ukko, jos lähtee parille eikä pidä puhelinta päällä. Paniikki ei auta, mutta otan osaa vitutukseen.

Vierailija
2/11 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkää tulevaa vauvaa ja sitä, että se vie kaiken vapauden. Joten yrittää nyt sitten etukäteen ottaa kiinni tulevia koti-iltoja.

Toinen on tietty se syy, että miehesi on käyttäytynyt aina noin ja vauvan tulo ei ikävä kyllä tule tilannetta muuttamaan, luultavasti vain pahentaa. Toivottovasti miehesi ei ole alkoholisti, sillä sitten sulla on vaikeat ajat edessä.

Toivotaan kuitenkin, että tuo mun ensimmäinen ehdotus ois lähempänä totuutta ja sitten, kun vauva syntyy, hänkin ymmärtää, mikä elämässä on tärkeintä.

Onnea ja jaksamista teidän koko perheelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisellä reissulla kiinni..?! Yrittikö miehesi sitä jotenkin selittää..?

En tietenkään tiedä koko tilannettanne, mutta minusta ei kovin hyvältä kuulosta..anteeksi vain :/ Etenkin jos olet viimeisilläsi raskaana, ja mies ei pidä edes puhelinta päällä!? Aika outoa..

Oli mikä "viime-hetken-paniikki" miehelläsi, niin ei kovin kypsältä vaikuta.

Toivottavasti palaa tänään sitten ajoissa kotiin.. Koeta nyt itse kuitenkin nukkua, turhaan itseäsi väsytät miehen hölmön käytöksen takia.

Jaksamista sinulle.

Vierailija
4/11 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti, mutta on aina tehnyt näin. Syynä on että on vain niin sosiaalinen että on hauska lähteä jatkoille.. Ei käsitä ilmottaa ku ei ole koskaan aiemminkaan tarvinnut.. Puhelimesta on kuulemma aina akku loppunut..

Harvoin käy baareissa, mutta aina tekee tämän.. Hänen kaverit on poikamiehiä joiden ei "tarvitse" ilmottaa jos jotain tekee.. Luulee sitten ettei hänenkään.

Toivottavasti oppii sitten kun vauva syntyy.. Toivon että synnytys käynnistyis niin soittaisin äitini paikalle, enkä ilmottaisi hänelle mitään.. (jos oikeasti kävisi niin varmaan ilmottaisin) Mut vituttaa vaan niin kauheasti!

Ap

Vierailija
5/11 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on huono puhelin miehelläsi. Menkääpä ostamaan hälle uusi puhelin tai vähintään uusi akku ja katso ennen reissuun lähtöä, että on akku täynnä.

Sulla ilmeisesti on luotto päällä, että akku on tosiaan ollut loppu.

Vierailija
6/11 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANteeksi, mutta luulen, että miehesi käy vieraissa. Etsii jonkun yhden yön naisen tai sitten hänellä on jokin vakituisempi nainen. Ei hän muuten noin tekisi. Todella mulkerolta kuulostaa. Ei ymmärrystä tuollaiselle ukolle. Minkäikäinen hän on ja oletteko kauan olleet yhdessä?

Vierailija
7/11 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jotenki se sai taas minut antaan anteeksi.. kun ei tosiaan usein käy missään..

Nytki hoksasin että toisen puhelimen jätti keittiön pöydälle.. hermot menee!

Vierailija
8/11 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ikää miehellä 24v ja yhdessä ollaan oltu 3vuotta.. itse olen 20v..

Vierailija
9/11 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siis se, joka kysyi ikäänne yms.

Tietenkin on hyvä, ettei miehesi käy usein ulkona, mutta tuossa tilanteessa tuollainen käytös vaikuttaa todella törkeältä. Tottakai parisuhteessa tulee antaa toiselle ns. omaa aikaa ja muuta, mutta ei kynnysmatoksi pidä suostua...

Olen surullinen puolestasi. Tietenkin joku "välkky" vastaa kohta, että miehesi on kovin nuori ja jotenkin panikoi. No joo, mutta jos muutenkin tekee tuollaista ulos lähtiessään, niin ei hyvä.. Eikö hän yhtään ajattele, että synnytys voi käynnistyä?

Ei tuollainen kovin hyvältä vaikuta. Halusiko mies kanssasi lapsen?

Vierailija
10/11 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistänyt tietenkin.. jonkun naisen luona on ollut, se lienee loogisin selitys. Kyllä todellakin luotto olisi minullakin loppu. Älä kuitenkaan panikoi, sillä se ei auta mitään. Olin itse vuosia etäsuhteessa miehen kanssa, joka teki juuri tuollaisia temppuja, en nyt raskaana ollut tms, mutta loppujenlopuksi minulle paljastui, mistä oli kyse..ei ollut ihan puhtaat jauhot pussissa hänellä..

Vierailija
11/11 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi ei ollut suunniteltu, mutta molemmat oltiin todella onnellisia kun kuultiin että ollaan raskaana. Ja kovasti lapsen haluaa..

Itsekin mietin ettei synnytystä oikein ajattele.. ei tunnu käsittävän että voi käynnistyä milloin vain..

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi